روی میز کنسول چی باید بذاریم؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
روی میز کنسول باید چی بذاریم؟ در این مطلب راهکارهای جالبی برای تزیین میز کنسول ارائه شده که حتماً می‌تونه برای شما مفید باشه.
تزیین میز کنسول

میز کنسول یکی از عناصر دکوراتیو جذاب و کاربردی است که در فضاهای مختلف منزل مانند اتاق خواب، ورودی، پذیرایی و نشیمن کاربرد دارد. اما سؤال اینجا است که چه چیزهایی را می‌توانیم روی این میز قرار دهیم؟ اگر شما هم دنبال ایده هستید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

ایده‌های جذاب برای تزیین میز کنسول

میز کنسول در مدل‌های متنوعی طراحی شده و برای فضاهای مختلف منزل بسیار کاربردی است. با یک دیزاین زیبا و اصولی می‌توانید آن را به یک نقطه عطف در دکوراسیون منزل خود تبدیل کنید. در ادامه ایده‌های جذابی برای تزیین این میز ارائه شده است که حتماً می‌تواند برای شما مفید باشد.

میز کنسول را شلوغ نکنید

میز را شلوغ نکنید

بهترین ایده تزیین میز کنسول، این است که هیچ چیزی روی آن قرار ندهید. می‌توانید دیوار پشت میز را به جای آینه با تابلوهای دکوراتیو تزیین کنید و به این صورت جلوه‌ای جذاب به فضای خود ببخشید. این ایده بیشتر برای فضای پذیرایی و نشیمن کاربرد دارد. چرا که در ورودی و اتاق خواب به آينه کنسول نیاز داریم.

قرار دادن شمع و شمعدان روی میز کنسول

با قرار دادن شمع و شمعدان روی میز، می‌توانید جلوه‌ای رمانتیک و جذاب به فضای خود ببخشید. این ایده برای دکوراسیون اتاق خواب مستر و ورودی خانه بسیار مناسب است و باعث ایجاد صمیمیت و انرژی مثبت می‌شود. انواع شمعدان لوکس و زیبا برای قرار دادن روی میز کنسول قابل استفاده است. اما دقت کنید که روی میز بیش از حد شلوغ نشود.

تزیین میز کنسول با شمعدان

دیوار خاطرات بسازید

دیوار پشت میز کنسول، محل مناسبی برای آویختن عکس‌های یادگاری و ایجاد یک دیوار خاطرات است. می‌توانید عکس‌ها را در ابعاد مختلف قاب بگیرید و به روشی مناسب روی دیوار قرار دهید. برای این که چیدمان عکس‌ها روی دیوار زیباتر به نظر برسد، بهتر است ابتدا آن‌ها را روی زمین کنار هم قرار دهید و به همان ترتیب به دیوار بیاویزید.

تزیین میز کنسول با تابلو

میز کنسول را با آباژور زیباتر کنید

قرار دادن چند چراغ تزیینی و آباژور روی میز کنسول، جلوه‌ای لوکس و جذاب به آن می‌بخشد. انتخاب مدل آباژور به سبک طراحی داخلی منزل شما بستگی دارد. برای مثال می‌توانید با انتخاب یک مدل آباژور کلاسیک و زیبا، دکوراسیون منزل کلاسیک خود را تکمیل کنید. دقت کنید که کنار میز یک پریز برق برای روشن کردن آباژور وجود داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:  این مدل پهن کردن فرش خانه شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد

تزیین میز کنسول با آباژور

تزیین آینه کنسول با لوازم دکوری

انتخاب چند قطعه لوازم دکوری متناسب با سبک دکوراسیون منزل، ایده‌ای جذاب برای تزیین میز کنسول است. می‌توانید از انواع گلدان‌، مجسمه و سایر لوازم دکوری برای تزیین این میز استفاده کنید. باز هم تأکید می‌کنیم که روی میز بیش از حد سنگین و شلوغ نشود. می‌توانید یک گلدان زیبا روی میز قرار دهید و هر روز با گل‌های تازه و شاداب آن را پر کنید تا خانه شما سرشار از طراوت و انرژی‌های مثبت شود.

تزیین میز کنسول با گلدان

قرار دادن کتاب روی کنسول

قرار دادن کتاب روی میز کنسول هم ایده جذابی است. با این کار خانه شما جلوه‌ای شیک و فرهنگی پیدا می‌کند و به نوعی یک تشویق خوب برای مطالعه است. می‌توانید از کتاب‌های نفیس و زیبای کتابخانه خود برای تزیین کنسول در فضای پذیرایی یا غذاخوری استفاده کنید.

تزیین میز کنسول با کتاب

سخن پایانی

آینه کنسول در فضاهایی مثل نشیمن، پذیرایی، ورودی منزل و اتاق خواب کاربرد دارد و می‌توانیم از آن به عنوان فضایی اضافه برای نگهداری لوازم استفاده کنیم. همچنین چیدمان و تزیین این میز اهمیت بسیاری دارد. معمولاً انتخاب یک آینه زیبا برای تزیین این میز کافی است. اما قرار دادن لوازم دکوری روی میز نیز به زیبایی بیشتر آن کمک می‌کند.

تعداد کلمات مطلب: 574

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گلدان بزرگ کنار سالنی،نقطه کانونی زیبایی و طبیعت در دکوراسیون خانه

گلدان بزرگ کنار سالنی به گلدانی گفته می‌شود که به طور معمول در ابعاد بزرگ‌تر از گلدان‌های …