ساخت درخت کریسمس با بطری نوشابه + ویدئو

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر دوست دارید در سال میلادی جدید یک درخت کریسمس در خانه داشته باشید، نیازی نیست بابت خرید هزینه بالایی بپردزید؛ خودتان با وسایل دور ریختنی آن را درست کنید.

با فرا رسیدن سال میلادی جدید، یکی از کارهایی که بسیاری از افراد چه در خارج از کشور و چه در ایران، علاقه دارند آن را انجام دهند؛ قرار دادن یک درخت کریسمس زیبا در گوشه‌ای از خانه است؛ معمولا برای تزیین درخت کریسمس از یک درخت همیشه سبز مانند کاج یا نراد استفاده می‌کنند.

بسیاری از افراد معتقدند قرار دادن یک درخت سرسبز در زمستان، نماد زندگی شاد و نوید آمدن روزهای خوب برای مردم است؛ برای داشتن یک درخت زیبا، همیشه لازم نیست که مبلغ زیادی بابت خرید درخت کریسمس بپردازید؛ گاهی با چند تکه وسایل دورریختنی که دیگر نیازی به آن‌ها ندارید، می‌توانید یک درخت زیبا داشته باشید. در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا نحوه ساخت درخت کریسمس را به شما آموزش دهیم.

ساخت درخت کریسمس با وسایل دور ریختنی

به طور کلی درخت کریسمس ارتفاع و اندازه‌های متفاوتی دارد که شما باید با توجه به شرایط خانه خود، می‌توانید آن را انتخاب کنید؛ برای تزیین این درخت معمولا از چراغ‌های رنگی، گل‌های مصنوعی و زیورآلات مختلف استفاده می‌شود؛ در این روش ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه با بطری نوشابه، یک درخت زیبا تزیین کنید.

درخت کریسمس

مرحله اول

برای درست کردن این درخت زیبا، در ابتدا به یک عدد گلدان پلاستیکی کوچک، روبان، تعدادی مروارید، اسپری رنگ سفید، یک میله پلاستیکی که ارتفاع آن به شما بستگی دارد و تقریبا 20 عدد بطری نوشابه نیاز دارید.

مطلب پیشنهادی:  چند ماسک ارزان و کم هزینه برای پوست

مرحله دوم درست کردن درخت کریسمس

در ابتدا ماند ویدئو، قسمت انتهایی بطری را برش زده و با کمک دست دو طرف آن را به یکدیگر متصل کنید؛ سپس بطری را به هشت قسمت مساوی تا نیمه برش بزنید.

مرحله سوم

بعد از آنکه همه بطری‌ها را به این ترتیب برش زدید، هر قسمت آن را به خوبی باز کرده و با دست کمی حالت دهید؛ سپس دور تا دور گلدان پلاستیکی را با روبان و مقداری چسب تزیین کنید؛ برای زیبایی بیشتر گلدان هم می‌توانید روی روبان را با مروارید بپوشانید.

تزیین درخت کریسمس

مرحله چهارم ساخت درخت کریسمس

یک عدد میله پلاستیکی را وسط گلدان قرار داده و اطراف آن را با سنگ‌های تزیینی بپوشانید تا گلدان سنگین شود و ظاهر زیباتری داشته باشد؛ سپس بطری‌ها را از وسط میله عبور دهید.

مرحله پایانی

در آخرین مرحله از ساخت، با استفاده از اسپری کل پلاستیک‌ها را رنگ کنید؛ رنگ درخت کاملا دلخواه است می‌توانید آن را مانند ویدئو کاملا سفید کرده، یا از اسپری رنگ سبز استفاده کنید؛ در نهایت هم برای تزیین درخت کریسمس، از گوی‌های رنگی استفاده کنید.

تعداد کلمات مطلب: 420

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات خانه‌داری

همچنین بخوانید

راهنمای جامع نگهداری از گیاهان در پاییز

نگهداری از گیاهان در پاییز نیازمند توجه به نکات خاصی است که با توجه به کاهش دما و نور، تغی…