بهترین فرصت خرید زمین در شمال + جدول قیمت

0
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
خرید زمین در شمال می‌تواند به عنوان یک سرمایه‌گذاری‌ پربازده و پرسود در نظر گرفته شود.
خرید زمین در شمال

خرید زمین در شمال به علت آب و هوای مطلوب، مناظر طبیعی دلنشین و فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری، همواره تقاضای بسیار زیادی داشته و دارد. نکته قابل توجه این است که خرید زمین در شمال معمولاً ارزش افزوده بالایی دارد و می‌تواند به عنوان یک سرمایه‌گذاری‌ پربازده و پرسود در نظر گرفته شود. اما به دلیل طبیعت خاص و ویژگی‌های منطقه، هزینه‌های خرید زمین در شمال نسبت به مناطق دیگر کمی بیشتر است و باید با دقت به بررسی قیمت و ارزش واقعی زمین‌های موردنظر پرداخته شود. موارد گوناگونی در خرید و قیمت زمین در شمال تاثیرگذارند که در ادامه می‌توانید آنها را مطالعه کنید.

خرید ویلا در شمال

عوامل تاثیرگذار در قیمت خرید زمین در شمال

همانطور که بیان شد، قیمت خرید زمین در شمال کشور به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد منطقه، شرایط آب و هوایی، مناظر طبیعی دلنشین و فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری پرسود، از سایر مناطق کشور کمی متفاوت و بیشتر است. در زیر نکات مهمی که هنگام خرید زمین در شمال باید به آنها توجه کرد را می‌آوریم:

  • متراژ زمین
  • موقعیت جغرافیایی (شهری، ساحلی، جنگلی و روستایی)
  • نوع کاربری (مسکونی، تجاری، صنعتی و کشاورزی)
  • مجوز بهره‌برداری زمین از ادارات ذی‌صلاح
  • استعلامات سند و مدارک زمین از سازمان‌ها و شهرداری
  • نزدیکی به دریا و جنگل
  • فاصله تا شهرها و مراکز تجاری
  • قرار گرفتن در مناطق توریستی

در نگاه اول، درنظر گرفتن تمامی عوامل فوق برای خرید زمین در شمال دشوار به نظر می‌رسد. اما برای انجام یک خرید موفق رعایت تمام نکات و در نظرگرفتن همه موارد اجتناب‌ناپذیر است. برای صرفه‌جویی در زمان و کاهش ریسک هنگام خرید زمین در شمال، راهنمایی گرفتن از افراد خبره و مشاوران با تجربه یک راه بسیار عالی است. در سایت ملکی دلتا می‌توانید به سادگی به آگهی‌های خرید زمین در شمال دسترسی پیدا کنید.

خرید زمین در تنکابن

بهترین شهرها برای خرید زمین در شمال

هر یک از شهرهای استان مازندران و استان گیلان دارای زیبایی‌های وصف‌ناپذیری هستند اما برای خرید زمین در شمال باید به شهرهایی مراجعه کنید که از هر نظر برای سرمایه‌گذاری و خرید زمین مناسب هستند. با بررسی عوامل تاثیرگذار در قیمت خرید زمین در شمال و مشورت گرفتن از حرفه‌ای‌ها می‌توان برای سرمایه‌گذاری بهتر مطمئن شد.

در این بخش شهرهای رشت و لاهیجان از استان گیلان و شهرهای نوشهر، رامسر، چالوس، چمستان و تنکابن را برای خرید زمین در مازندران بررسی می‌کنیم. لازم به ذکر است شهرهای موردنظر همگی ساحلی و جنگلی هستند و تفاوت در امکانات شهری و تجاری و نزدیکی به مراکز توریستی از مهمترین عوامل اختلاف قیمت خرید زمین در این شهرها است. به عنوان مثال در صورت خرید زمین در رشت، امکانات شهری بهتری نسبت به چمستان، تنکابن و لاهیجان وجود دارد و به همین دلیل می‌توان انتظار قیمت بالاتری نسبت به خرید زمین در تنکابن و چمستان را داشت، یا به دلیل توریستی بودن چالوس نسبت به چمستان، قیمت خرید زمین در چالوس از چمستان بیشتر است.

خرید زمین در رشت

رشت به عنوان پایتخت استان گیلان، دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی است و همچنین دسترسی خوبی به خدمات و امکانات عمومی دارد. خرید زمین در رشت می‌تواند به دلیل موقعیت مکانی و جاذبه‌های گردشگری موجود، بسیار سودآور باشد.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در تهرانپارس متری چند؟

خرید زمین در تنکابن

سرمایه‌گذاری و کسب سود از طریق خرید زمین در تنکابن به دلیل وجود طبیعت زیبا، ساحلی و جنگلی بودن شهر، روزافزون بودن ارزش زمین و پتانسیل گردشگری می‌تواند جذاب و اقتصادی باشد.

خرید زمین در نوشهر

از بهترین مناطق برای خرید زمین در نوشهر می‌توان به منطقه چیلک نوشهر، لتینگان، توسکا توک، نخ شمال و ملکار نوشهر اشاره کرد.

خرید زمین در رامسر

با خرید زمین در رامسر می‌توانید تکه‌ای از بهشت را به نام خودتان بزنید. رامسر که به عروس شهرهای ایران شهرت دارد، گزینه‌ای عالی برای خرید زمین در شمال است. زیرا تنها با خرید زمین در منطقه‌ای رو به رشد و توریستی و آینده‌دار علاوه بر حفظ دارایی‌تان، می‌توانید در دوره زمانی کوتاه و بلند به سود هم برسید.

خرید زمین در چالوس

خرید زمین در چالوس با در نظر گرفتن نزدیکی به جنگل زیبای چالوس، رودخانه، دریا و طبیعت در کنار جاده زیبا و آزادراه این شهر دارای آینده‌ای روشن است. محیطی سالم و بدون دغدغه‌های زندگی در کلانشهرها و بدون آلودگی در کنار دسترسی آسان به مناظر زیبای جنگلی و دریا می‌تواند فرصت سرمایه‌گذاری با خرید زمین در چالوس را برای شما بهتر نمایان کند.

خرید زمین در لاهیجان

لاهیجان به عنوان یکی از شهرهای بزرگ گیلان، در رقابت با شهر رشت دارای جاذبه‌های گردشگری و امکانات عمومی خوبی است. افراد زیادی هستند که به دنبال خرید زمین در لاهیجان هستند. شما با خرید زمین در لاهیجان و ساخت ویلا می توانید به درآمد مطلوبی برسید به شرط آنکه از مشورت مشاوران حرفه‌ای بهره‌مند باشید.

خرید زمین در چمستان

قیمت خرید زمین در چمستان در مقایسه با مناطق دیگر، مناسب‌تر است. علاوه بر این، خرید زمین در چمستان به عنوان یک سرمایه‌گذاری عالی، با توجه به رشد روزافزون جمعیت و افزایش تقاضا برای زمین در چمستان و قیمت زمین در این منطقه در سال‌های اخیر روند صعودی داشته است.

مقایسه قیمت خرید زمین در شمال

در جدول زیر چند نمونه از قیمت خرید زمین در شهرهای چالوس، رامسر، رشت، لاهیجان، تنکابن و چمستان را آورده‌ایم. توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که این قیمت‌ها فقط نمونه‌هایی از صدها آگهی موجود هستند و ممکن است در این شهرها فرصت‌های خرید زمین با قیمت پایین‌تر و بالاتر نیز وجود داشته باشد. برای بررسی همه آگهی‌های مربوط به خرید زمین در شمال، به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

شهر متراژ(متر) قیمت هرمترمربع(تومان) قیمت کل(تومان)
چالوس 200 10.000.000 2.000.000.000
رامسر 270 21.000.000 5.800.000.000
رشت 700 3.000.000 2.100.000.000
تنکابن 285 8.000.000 2.300.000.000
لاهیجان 730 10.000.000 7.500.000.000
چمستان 150 4.500.000 700.000.000
نوشهر 300 18.000.000 5.400.000.000

تعداد کلمات مطلب: 930

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله تختی تهران کجاست؟

یکی از ویژگی‌های مهم محله تختی این است که در محدوده طرح‌ ترافیک زوج و فرد قرار ندارد. علاو…