با کلاس‌ها با این روش لباس‌های خود را ست می‌کنند

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اکثر افراد شاید در ماه خرییدهای بسیار زیادی انجام دهند اما ست کردن این لباس‌ها برایشان کار مشکلی باشد و در نهایت یک لباس تکراری را بپوشند.
ست کردن لباس

ست کردن لباس اصول و قواعد خاص خودش را دارد به همین دلیل اگر افراد از این اصول پیروی کنند، درست مانند یک فرد باکلاس می‌توانند لباس‌های خود را ست کنند. همراه دلتامگ باشید تا با هم این اصول و قواعد ست کردن لباس را یاد بگیریم.

ست کردن لباس

در ادامه رنگ‌هایی که به هم نزدیک هستند و با هم ست می‌شوند و بقیه قواعد ست کردن لباس را آورده‌ایم. پس همراه ما باشید تا با هم یک استایل شیک و باکلاس را آماده کنیم.

ترکیب آبی کم‌رنگ و صورتی

رنگ‌های پاستیلی از آن دسته رنگ‌هایی هستند که به اکثر افراد زیبایی و جلوه می‌دهند. صورتی‌های کم‌رنگ و آبی ممکن است به نظر یک ترکیب ظریف و شاید غیرجذاب دیده شوند.

اما اگر مدل آن‌ها به شیوه صحیح ترکیب شود، می‌توانند؛ مانند یک‌رنگ روشن درخشان باشند. این ترکیب رنگ در عین ظرایفت و زیبایی که دارد، شما را لاغرتر از آنچه که هستید نشان می‌دهد.

یک ژاکت کشمیر آبی یا ژاکت صورتی را برای ظاهر روزانه خود امتحان کنید که در روزهای سرد زمستان نیز با این استایل شیک به نظر برسید! لوازم جانبی خود را هیجان‌انگیز انتخاب کنید و از افزودن ترکیبی رنگ‌های پاستلی خجالتی نباشید. این ترکیب رنگ با یک کفش بی‌نظیر مانند یک کفش سفید به‌خوبی ترکیب شده تا شما در مراسم‌هایتان بدرخشید.

ست کردن لباس با ترکیب آبی و قرمز

شاید در نگاه اول ترکیب رنگ قرمز و آبی زیاد جذاب نباشد؛ اما ترکیب این دورنگ اصلی همیشه یکی از ترکیب‌های پرطرف‌دار و موردعلاقه افراد بوده است.

این موضوع همیشه جذاب است که چگونه می‌توان یک شلوار جین را با کت قرمز و پاشنه‌های بلند و منحصربه‌فرد با استایل خود ست کرد. این مدل ظاهر شما را ترکیبی از استایل اداری و میهمانی می‌کند. با چنین ترکیبی می‌توانید در هر کجا به‌خوبی بدرخشید.

مطلب پیشنهادی:  طرز تهیه سمبوسه کم روغن در 3 دقیقه

ست کردن لباس با ترکیب آبی و قرمز

ست کردن لباس با زرشکی و کرم قهوه‌ای

زرشکی یکی از آن رنگ‌هایی است که شاید به‌سختی بتوان آن را ست کرد؛ اما به‌محض ترکیب با رنگ‌های مناسب آن می‌توان از بهترین ترکیب‌ها باشد. این ترکیب رنگی می‌تواند کرم قهوه‌ای باشد، رنگی که همراه با زرشکی ترکیب رنگی جادویی می‌سازد!

نکته مهم درست‌کردن لباس با رنگ‌های پوست آن است که از ترکیب رنگ و تناژ مناسب آن اطمینان حاصل کنید، بنابراین یک دامن مخمل را با یک‌پارچه ساتن امتحان کنید و ظاهری خاص و مناسب فصل پاییز را با این استایل امتحان کنید.

نارنجی و آبی

نارنجی و آبی

یکی از ترکیب‌های زیبایی که می‌تواند استایل شما را شیک کند، ست کردن لباس نارنجی با شلوار آبی یا برعکس این ترکیب رنگ است. شلوار آبی را انتخاب کنید و یک بلوز یا پلیور نارنجی اضافه کنید یا لباسی را انتخاب کنید که ترکیب کاملی از هر دورنگ را مخلوط کند.

برای اینکه متفاوت استایل کنید، یک ترکیب نارنجی سوخته را با رنگ آبی تیره امتحان کنید. فقط یادتان باشد که فرقی نمی‌کند چگونه این رنگ‌ها را ترکیب می‌کنید، حتماً کفش مناسب را اضافه کنید.

یک کفش کرم رنگ یا هر کفشی که رنگ خنثی دارد کاملاً به لباس شما می‌آید و ست کردن لباس شما را تمام می‌کند.

تعداد کلمات مطلب: 503

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

لیست مسافرخانه‌های ارزان مشهد، نزدیک حرم

بسیاری از مسافران به دنبال اقامتگاه‌هایی ارزان و نزدیک به حرم مطهر امام‌رضا(ع) هستند تا هم…