4 ترفند ساده برای تازه نگه داشتن نان در خانه

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر شاغل هستید و وقت کافی برای رفتن به نانوایی ندارید، با این ترفندها همیشه نان تازه در خانه خواهید داشت.
نان ساندویچ

تازه نگه داشتن نان در خانه امری مهم است که برای بسیاری از افراد به یک دغدغه تبدیل شده است؛ به طور کلی انواع نان مانند نان ساندویچ، نان تست و یا لواش، بعد ار اینکه خریداری می‌شود به سرعت کیفیت خود را از دست می‌دهند و دیگر تازگی اولیه را ندارند؛ روش‌های مختلفی برای تازه نگه داشتن نان در خانه وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کرده و برای مدت زمان طولانی، نان تازه در خانه داشته باشید؛ در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا این روش‌ها را به شما آموزش دهیم.

بهترین روش برای نگهداری نان ساندویچ در خانه

یکی از عواملی که باعث خشک شدن نان خصوصا نان باگت می‌شود، از بین رفتن رطوبت نان است؛ بسیاری از ما بر این باوریم که نگه داشتن نان در یخچال به تازه نگه اشتن آن کمک می‌کند، اما در واقع یخچال بزرگ‌ترین دشمن برای نان است و به سرعت رطوبت آن را از بین می‎‌برد؛ در ادمه روش‌های موثر برای نگه داری نان را به شما آموزش خواهیم داد.

نان ساندویچ

نگهداری نان در فریزر

اگر می‌خواهید نان شما برای مدت زمان بیشتری سالم بماند و هر زمان کگه می‌خواهید نان تازه در دسترس داشته باشید، بهترین روش فریز کردن نان است؛ در این روش شما نان را برای مدت 1 الی 2 ساعت در دمای محیط قرار داده و بعد آن‌ها را در کیسه گذاشته و درون فریزر قرار دهید؛ در این روش هر زمان که نیاز به نان تازه داشته باشید، کافی است آن را از فریزر درآورده و در دمای محیط قرار دهید تا نرم شود.

مطلب پیشنهادی:  به ساده‌ترین روش خط چشم بکشید

استفاده از ظرف چوبی

اگر می‌خواهید نان را برای مدت طولانی‌تری نگه دارید، می‌توانید آن را در ظرف چوبی قرار دهید؛ چرا که چوب توانایی جذب رطوبت را دارد و به تازه نگه داشتن نان کمک می‌کند.

استفاده از فویل آلومینیوم

همیشه این سوال برای ما وجود داشته که فست‌فودها چگونه نان ساندویچ خود را برای مدت زمان طولانی تازه نگه می‌دارنند؛ در حالی که با نگهداری همین نان در خانه، به سرعت بیات می‌شود؛ بهترزین ترفند برای تازه نگه داشتن نان ساندویچ، پیچیدن آن در فویل آلومینیومی است؛ با استفاده از این روش می‌توانید نان را به مدت 3 ما تازه نگه دارید؛ لازم به ذکر است که در استفاده از این روش، اجازه دهید تا نان به طور کامل خنک شود؛ در غیر این صورت گرما نان مجدد به نان بازگشته و زودتر آن را بیات می‌کند.

نان ساندویچ

استفاده از ظرف‌های بسته‌بندی خاص برای تازه نگه داشتن نان ساندویچ

استفاده از این روش به تازه نگه داشتن انواع نان کمک می‌کند؛ در بازار ظروف مخصوص نگهداری نان موجود است که می‌توانید آن را خریداری کرده و نان را درون آن نگه داری کنید.

تعداد کلمات مطلب: 446

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات خانه‌داری

همچنین بخوانید

از بین بردن فشار عصبی با چند راهکار ساده

از بین بردن فشار عصبی از جمله خواسته‌های همه افراد است. فشار عصبی (استرس) یکی از مشکلات را…