زیباترین مدل‌های میز آرایش برای اتاق خواب مستر

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
میز آرایش، عنصری کاربردی و ضروری برای اتاق خواب مستر است. در این مطلب ۷ مدل میز آرایش زیبا و کاربردی به شما معرفی شده است.
زیباترین مدل‌های میز آرایش

میز آرایش یا میز توالت، یکی از ضروری‌ترین المان‌ها برای دکوراسیون اتاق خواب مستر است. ایجاد فضایی استاندارد و زیبا برای پرداختن به روتین پوستی و آرایش در اتاق خواب ضروری است. در این مطلب با ۷ مدل میز توالت زیبا و کاربردی آشنا می‌شوید.

۷ مدل میز آرایش زیبا و کاربردی

میز آرایش یکی از المان‌های جدانشدنی از اتاق خواب مستر است و در مدل‌های متنوعی طراحی می‌شود. شما باید بسته به ابعاد فضا، سبک دکوراسیون و نیاز خود، یک مدل مناسب را انتخاب کنید. با دیدن نمونه‌های موجود در این مطلب، می‌توانید برای اتاق خواب خود ایده بگیرید.

زیباترین مدل‌های میز آرایش

میز مدرن کابینت دار

این مدل میز توالت بسیار پرطرفدار است. از فضای درون کابینت می‌توانید برای نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده کنید. درب کابینت آینه‌ای است و امکان آرایش را برای شما ساده می‌کند. به این ترتیب دیگر به یک آینه مجزا نیازی نخواهید داشت. میز آرایش کابینت دار، برای اتاق خواب مستر مدرن انتخاب بسیار خوبی است و دکوراسیون این فضا را تکمیل می‌کند.

میز ویترین دار

میز آرایش ویترین دار یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها است و برای دکور اتاق خواب مستر انتخاب خوبی است. با نصب یک مدل آینه شیک و نورپردازی جذاب، می‌توانید  اتاق خواب خود را بی‌نهایت شیک و زیبا جلوه دهید.

زیباترین مدل‌های میز آرایش

میز با فضای ذخیره‌سازی

این مدل میز، بسیار جدید و پرطرفدار است و برای اتاق‌های کوچک کاربرد خوبی دارد. آینه میز به صورت گنجه باز و بسته می‌شود و درون گنجه می‌توانید لوازم آرایشی خود را قرار دهید. مدل‌های متنوع این میز توالت دارای کشوهای جادار و گوناگونی هستند که از میان آن‌ها می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

زیباترین مدل‌های میز آرایش

میز توالت کلاسیک

میز آرایشی کلاسیک برای دکوراسیون کلاسیک و نئوکلاسیک انتخاب جذابی است. می‌توانید یک اتاق خواب به سبک ویکتوریایی داشته باشید و با انتخاب این مدل میز آن را تکمیل کنید. رنگ روشن و تزیینات طلایی این مدل میز، جلوه‌ای لوکس و جذاب به دیزاین اتاق خواب شما می‌بخشد.

زیباترین مدل‌های میز آرایش

میز توالت کنج

میز آرایش کنج یا گوشه، انتخابی جذاب برای خانه‌های کوچک است. به این ترتیب می‌توانیم استفاده بهینه از فضا داشته باشیم و کنجی دنج برای انجام روتین پوستی و آرایش روزانه خود ایجاد کنیم. می‌توانیم با قرار دادن یک آینه سه‌وجهی، دید بهتری داشته باشیم و از هر جهت چهره خود را در آینه مشاهده کنیم.

مطلب پیشنهادی:  بهترین مکان برای نصب آینه در خانه کدام قسمت است؟

زیباترین مدل‌های میز آرایش

میز کم‌جا

این مدل میز توالت با کمد دیواری تلفیق می‌شود و از این نظر برای اتاق‌های کوچک انتخاب بسیار خوبی است. می‌توانیم آن را در میان کمد دیواری قرار دهیم و یا در کنار آن یک فضای کوچک ایجاد کنیم. مدل‌های متنوع آینه را می‌توانید برای این مدل میز انتخاب کنید و جلوه‌ای مدرن به اتاق خواب خود ببخشید.

زیباترین مدل‌های میز آرایش

میز توالت دو طبقه

این مدل میز آرایش دارای دو سطح با ارتفاع متفاوت است و از این نظر باعث نظم بیشتر در فضا می‌شود. با نصب یک آینه زیبا و نورپردازی اصولی، می‌توانیم جلوه‌ای لوکس به اتاق خواب مستر ببخشیم. برخی از انواع این مدل میز دارای کشوهای جاداری برای نگهداری لوازم آرایشی هستند و از این نظر به استفاده بهینه از فضا کمک می‌کنند.

زیباترین مدل‌های میز آرایش

سخن پایانی

میز آرایشی یکی از المان‌های جذاب و ضروری برای اتاق خواب مستر است. به ویژه زوج‌های جوان، تمایل بیشتری برای داشتن آن نشان می‌دهند. می‌توانید با نصب شلف دیواری یا انواع استند، کاربری میز توالت خود را افزایش دهید و جای بیشتری برای نگهداری لوازم آرایشی-بهداشتی خود داشته باشید.

هنگام انتخاب میز توالت باید به ابعاد فضا، میزان فضای لازم برای نگهداری لوازم آرایشی و سبک دکوراسیون داخلی خود توجه کنید. می‌توانید میز توالت را در دل کمد دیواری خود تعبیه کنید و به این شکل، استفاده بهینه‌تری از فضای اتاق خواب خود داشته باشید.

تعداد کلمات مطلب: 600

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

معماری خانه طباطبایی‌ها، شاهکاری از هنر و مهندسی ایرانی

خانه طباطبایی‌ها در کاشان، یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین نمونه‌های معماری سنتی ایرانی است …