۷ مدل پارتیشن چوبی جدید و کاربردی برای تفکیک فضاهای منزل

0
4
زمان مطالعه: 4 دقیقه
پارتیشن چوبی، وسیله‌ای کاربردی و مناسب برای تفکیک فضاهای مختلف خانه است. در این مطلب با ۷ مدل پارتیشن شیک و پرطرفدار آشنا می‌شوید که بسیار کاربردی هستند.
پارتیشن چوبی شیک و کاربردی

پارتیشن چوبی در مدل‌های متنوعی بسته به نیاز شما طراحی و ساخته می‌شود. این وسیله در خانه‌های امروزی برای جداسازی فضاها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توانیم به وسیله آن از فضا به بهترین شکل استفاده کنیم. در ادامه این مطلب از دلتامگ با ۷ مدل پارتیشن زیبا و کاربردی آشنا می‌شوید.

انواع مدل‌های پارتیشن چوبی شیک و کاربردی

پارتیشن چوبی یکی از عناصر پرطرفدار در دکوراسیون منزل است که برای تفکیک فضاهای مختلف کاربرد دارد. این وسیله بیشتر در آپارتمان‌های مستطیلی برای ایجاد فضاهای جداگانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توانیم از آن برای جداسازی فضای نشیمن و پذیرایی استفاده کنیم و یا دید به آشپزخانه را از سمت پذیرایی محدود کنیم.

پارتیشن چوبی شیک و کاربردی

پارتیشن کمد دار

اگر با کمبود کمد دیواری در منزل خود مواجه هستید، می‌توانید از پارتیشن چوبی کمددار استفاده کنید. این مدل پارتیشن، در خانه‌های کوچک بهترین کاربرد را دارد. همچنین در اتاق خواب مستر می‌توانیم از این مدل پارتیشن برای تفکیک فضای خواب و کار استفاده کنیم.

می‌توانید داخل کمدها وسایل مورد نیاز خود را جای بدهید. این کمدها برای تعبیه تخت، مبل و میز تاشو نیز بهترین گزینه هستند. همچنین می‌توانید داخل این مدل پارتیشن، تلویزیون را تعبیه کنید و با یک دکور بسیار شیک، فضای نشیمن خود را زیباتر جلوه دهید.

پارتیشن چوبی کمد دار

پارتیشن متحرک چرخ‌دار

بهترین و کاربردی‌ترین پارتیشن چوبی، پارتیشن متحرک است. با استفاده از این وسیله می‌توانیم به بهترین شکل از فضای خانه استفاده کنیم. این پارتیشن امکان استفاده‌های متنوع از فضا را برای ما فراهم می‌کند. برای مثال می‌توانیم در مواقع نیاز، اتاق غذاخوری را از نشیمن جدا کنیم و برای برگزاری جشن‌ها این پارتیشن را برداریم تا فضا بازتر و بزرگتر شود.

پارتیشن قفسه‌دار ثابت

پارتیشن قفسه‌بندی شده امکان جالبی را برای دکوراسیون منزل فراهم می‌کند. می‌توانید این قفسه‌ها را با انواع لوازم دکوری یا گیاهان سبز تزیین کنید. این مدل پارتیشن برای پوشاندن فضاها و محدود کردن دید، بهترین انتخاب است.

می‌توانید برای جداسازی فضای پذیرایی و نشیمن خصوصی خانواده در خانه‌های بزرگ، از این مدل پارتیشن استفاده کنید. برای محدود کردن دید از پذیرایی به آشپزخانه نیز می‌توانید از این مدل پارتیشن استفاده کنید.

پارتیشن چوبی قفسه دار

پارتیشن ترکیبی چوب و فلز

پارتیشن چوبی و فلزی، انتخابی بادوام و شیک برای خانه‌های مدرن است. ترکیب این دو متریال باعث ایجاد جلوه خاص و زیبا به دکوراسیون منزل شما می‌شود. این مدل پارتیشن بیشتر برای فضای ناهارخوری مورد استفاده قرار می‌گیرد. داخل قفسه‌ها را می‌توانید با انواع ظروف شیک دکوری پر کنید و به این شکل فضایی شیک و مجلل در خانه خود داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  مدل های کابینت آشپزخانه جدید، دگرگونی در قلب خانه

پارتیشن با چوب بامبو

چوب بامبو، انتخابی جذاب و طبیعی برای تفکیک فضاهای منزل است. این مدل پارتیشن چوبی، زیبایی منحصر به فردی دارد و برای دکوراسیون بوهمین بهترین انتخاب است. با قرار دادن لوازم چوبی منزل و استفاده از انواع گل و گیاه آپارتمانی، می‌توانید خانه خود را هر چه بیشتر به طبیعت نزدیک کنید و از این نظر زندگی را در منزل خود به جریان بیندازید.

پارتیشن چوبی بامبو

پارتیشن کشویی

پارتیشن کشویی همانند پارتیشن متحرک، انتخابی بسیار جذاب برای استفاده بهینه از فضا است. به این وسیله می‌توانید در مواقع لزوم یک فضا را بپوشانید و یا باز کنید. برخی از انواع این مدل پارتیشن با شیشه کار می‌شود که برای خانه‌های کم نور انتخاب بسیار خوبی هستند.

پارتیشن مشبک

پارتیشن چوبی مشبک، انتخابی جالب برای خانه‌های کم نور است. به این وسیله می‌توانید فضاهای خانه را از یکدیگر تفکیک کنید و در عین حال امکان ورود نور به فضاهای مختلف را فراهم کنید. پارتیشن مشبک لانه زنبوری در سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار بوده است. سبک بودن وزن و امکان جابجایی راحت، از جمله مزایای این مدل پارتیشن است.

پارتیشن چوبی مشبک

سخن پایانی

انواع پارتیشن در دکوراسیون منزل کاربرد دارند و می‌توانیم از آن‌ها برای جداسازی فضاها استفاده کنیم. در خانه‌های کوچک، بهتر است به فکر جایی برای ذخیره سازی لوازم اضافه باشیم. از این جهت پارتیشن قفسه دار یا کمد دار، می‌تواند بهترین گزینه باشد. همچنین اگر فضای خانه شما نورگیری خوبی ندارد، بهتر است از انواع مشبک یا شیشه‌ای استفاده کنید.

تعداد کلمات مطلب: 652

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گلدان بزرگ کنار سالنی،نقطه کانونی زیبایی و طبیعت در دکوراسیون خانه

گلدان بزرگ کنار سالنی به گلدانی گفته می‌شود که به طور معمول در ابعاد بزرگ‌تر از گلدان‌های …