خاص‌ترین مدل‌های آرایش با برق لب

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از مهم‌ترین قسمت‌های آرایش، آرایش لب‌ها است که خانم‌ها به این موضوع علاقه بسیار زیادی دارند و برای آن انواع رژها را تهیه می‌کنند.
آرایش با برق لب

آرایش با برق لب از جمله مدل‌های شیک، ‌خاص و مجلسی است که می‌تواند شما را به یک ملکه تبدیل کند. آرایش لب به تنهایی می‌تواند تغییر زیادی در چهره افراد ایجاد کند؛ یکی از محصولات پرطرف‌دار آرایشی که خانم‌ها به آن علاقه زیادی دارند برق لب است که با براق کردن لب‌ها جلوه زیبایی به آن‌ها می‌دهد. همراه دلتامگ باشید.

برق لب چیست؟

در ابتدا باید برایتان توضیح دهیم که اصلاً برق لب چیست؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم لب‌ها نقش مهمی در زیبایی چهره دارند، بنابراین محصولاتی که در حوزه آرایش لب تولید و عرضه می‌شوند، بسیار زیاد هستند.

از جمله این محصولات می‌توان به رژ مایع و جامد، بالم لب حجم دهنده و رنگ‌دهنده، انواع خط لب، پرایمر لب و … اشاره کرد. یکی از پرطرف‌دارترین محصولات در این زمینه بین سنین مختلف برق لب است که در مدل‌های مایع و جامد عرضه می‌شود. البته مدل مایع آن کاربرد و البته طرف‌داران بیشتری دارد.

برق لب با براق کردن و درخشان کردن لب‌ها و گاهی اوقات هم رنگ‌دادن بسیار کم به آن، لب‌هایتان را در عین سادگی، زیباتر نشان می‌دهد. البته اگر در شب مورداستفاده قرار گیرد، به علت انعکاس نور زیبایی بهتری خواهد داشت و لب‌هایتان را نمایان‌تر می‌کند.

برق لب چیست؟

خاص‌ترین مدل‌های آرایش با برق لب

برق لب دارای انواع مختلفی است که هر کدام برای استفاده در یک آرایش با برق لب مناسب هستند. به‌طورکلی برق لب را می‌توان به 4 مورد تقسیم کنیم که در ادامه انواع آرایش‌ها با هر کدام از این برق‌ لب‌ها را برایتان آورده‌ایم:

آرایش با برق لب بی‌رنگ

برق لب بی‌رنگ هیچ رنگی نداشته و شفاف است و در واقع فقط باعث درخشندگی و براق شدن لب‌هایتان می‌شود. شما می‌توانید هم از این محصول به‌تنهایی استفاده کرده و هم با رژ دلخواهتان بزنید.

شما می‌توانید در ابتدا یک آرایش اسموکی داشته باشید و از سایه‌های تیره استفاده کنید. همچنین از ریمل زیاد در آرایش خود بهره‌مند شوید تا جلوه چشمانتان زیاد شود و حالا از یک برق لب بی‌رنگ استفاده کنید. این آرایش برای مراسم‌های شبانه یک گزینه عالی و زیبا است که جلوه خاصی به استایل و تیپ شما می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:  با این روش موهایتان را مثل هندی‌ها پرپشت کنید

آرایش با برق لب رنگی

از جمله برق لب‌های موردعلاقه خانم‌ها مدل رنگی آن است. اگر دوست دارید همراه با اینکه لب‌هایتان یک برق خاصی دارد، رنگ نیز داشته باشد، باید از این مدل استفاده کنید. در واقع نیازی نیست که زیر این برق لب دیگر از رژلب استفاده کنید؛ زیرا خود این برق لب به لب‌هایتان یک‌رنگ بسیار زیبایی می‌دهد.

آرایش با برق لب رنگی

برق لب حجم دهنده

امروزه خانم‌ها علاقه زیادی به حجم دادن به لب‌هایشان دارند و برای این کار هزینه‌های زیادی می‌کنند. این مدل برق لب‌هایی که حجم دهنده نیز هستند برای کسانی که علاقه به لب‌های حجیم دارند؛ اما دوست ندارند هزینه‌های زیادی بکنند، بسیار عالی و فوق‌العاده است. البته لازم به ذکر است که نباید از آن‌ها انتظار زیادی داشته باشید، چون حجم دهنگی آن‌ها موقت است و پس از مدت کوتاهی از بین می‌رود.

آرایش با برق لب اکلیلی

حالا اگر به مدل‌های شاین و به‌شدت براق علاقه‌مند هستید، این مدل مخصوص شما است. چون اکلیل یا رنگ‌دانه‌های درخشانی که دارد در شب بسیار جلوه زیبایی را از خود به جا می‌گذارد. برای استفاده از این محصول لازم است که آرایش چشم ملیح و ساده‌ای داشته باشید. زیرا اگر همراه با آرایش چشم غلیظ از این برق لب نیز استفاده کنید، آرایشتان بسیار شلوغ و نامرتب می‌شود.

تعداد کلمات مطلب: 563

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

افراد موفق، بعد از ساعات کاری چه می‌کنند؟

آنچه که افراد موفق در ساعات خارج از کار انجام می‌دهند، به طرز قابل توجهی بر موفقیت آن‌ها د…