با انواع گوشواره‌ های نقره آشنا شوید

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استفاده از زیورآلات یکی از کارهای مورد علاقه خانم‌ها است. گوشواره از جمله اکسسوری‌هایی است که دارای انواع مختلفی است که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند.
گوشواره‌ های نقره

گوشواره‌ های نقره را می‌توانید در تمام مراسم‌ها و مهمانی‌های خود استفاده کرده و زیبایی خاصی را به استایلتان ببخشید. هر گوشواره باتوجه‌به فرم و شکلی که دارد، می‌تواند تأثیر متفاوتی بر زیبایی صورت شما داشته باشد. همراه دلتامگ باشید تا شما را با انواع گوشواره‌های نقره آشنا کنیم.

انواع گوشواره‌های نقره

برای اینکه همیشه استایلی زیبا داشته باشید باید با انواع گوشواره‌ها آشنا شده و در هر محیطی از یک مورد مناسب استفاده کنید.

گوشواره‌های میخی (Stud Earrings)

قدمت این گوشواره زیبا به تمدن روم باز می‌گردد. گوشواره میخی در قرن بیستم رواج بسیار زیادی داشته است. به‌گونه‌ای که هم‌اکنون جزو محبوب‌ترین و زیباترین مدل‌های گوشواره به شمار می‌رود.

مدل‌های گوشواره با چفت میخی به‌گونه‌ای طراحی شده است که تصور می‌شود روی گوش معلق است. نحوه بستن و استفاده از این مدل گوشواره‌ها به این صورت است که از یک سمت وارد و از سمت دیگر گوش خارج می‌شود و در این طرف ثابت می‌ماند.

گوشواره‌های میخی بسیار ایمن و مطمئن هستند و خیالتان راحت باشد؛ زیرا این گوشواره‌ها به‌سختی افتاده و گم می‌شوند. گوشواره های میخی، ساده و کوچک بوده و معمولاً جواهرات گران‌بهایی بر روی آنها متصل می‌شود.

آشنایی با انواع گوشواره‌‌ های نقره مثل مدل قطره‌ای 

اگر به دنبال سادگی هستید و هنوز دنبال گوشواره‌ای با مدل ساده می‌گردید، یک گوشواره ظرف همان چیزی است که به دنبالش می‌گردید. گوشواره‌های قطره‌ای زیر لاله گوش آویزان شده و معمولاً ثابت هستند. تقریباً این مدل گوشواره مثل مدل میخی اما به شکل کشیده است.

آشنایی با انواع گوشواره‌ های نقره مثل مدل قطره‌ای 

گوشواره‌های خوشه‌ای

گوشواره‌های خوشه‌ای یکی از انواع گوشواره‌ های نقره هستند که محکم روی لاله گوش قرار می‌گیرند و از چندین سنگ یا جواهر تشکیل شده‌اند که برای ایجاد یک خوشه در کنار هم قرار گرفته‌اند. این گوشواره‌های تزيینی می‌توانند به شکل گل میخی باشند یا افت کمی داشته باشند.

مطلب پیشنهادی:  آدم‌های دوست داشتنی ذاتا این 8 رفتار را دارند

گوشواره حلقه‌ای

قدمت گوشواره حلقه‌ای به عصر برنز می‌رسد. گوشواره حلقه‌ای گوش را از جلو و عقب محصور کرده و بین انتهای گوشواره و لاله گوش یک فضای خالی ایجاد می‌کند.

این خاصیت حلقه‌ای بودن ویژگی مشترک تمامی گوشواره‌ها است. شکل کلاسیک این نوع گوشواره، کوچک‌تر و مدل‌های روز آن باریک‌تر و بزرگ‌تر هستند.

البته گوشواره حلقه‌ای طرح‌های جسورانه‌تری هم دارد. برای اینکه خانم‌ها بتوانند این نوع گوشواره را با لباس‌ها و استایل‌های مختلف ست کنند، حلقه گوشواره در اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شود. اگر دنبال خرید نیم ست طلا هستید به مطلب چند مدل نیم ست طلا برای عروس مراجعه کنید.

آشنایی با انواع گوشواره‌ های نقره مثل هاگی

گوشواره‌های هاگی نیز یکی دیگر از انواع گوشواره‌ های نقره  هستند که لاله گوش را در بر می‌گیرند و به‌راحتی دور آن می‌پیچد. این حلقه‌های کوچک برای کسانی که می‌خواهند ظاهر یک گوشواره حلقه‌ای بدون خطر گیرکردن آن‌ها را داشته باشند، ایده‌آل هستند.

آشنایی با انواع گوشواره‌ های نقره مثل هاگی

گوشواره نخی

گوشواره‌های نخی با سبک مدرن و مینیمالیستی که دارند از یک قطعه فلزی نازک تشکیل شده‌اند که سوراخ‌سوراخ شده و در دو طرف لاله گوش آویزان می‌شوند.

آشنایی با انواع گوشواره‌ های نقره مثل ژاکت

گوشواره ژاکت شامل یک چفت یا سنگ در جلو است که گوشواره را در جای خود نگه می‌دارد در حالی که قسمت اصلی گوشواره پشت‌گوش قرار می‌گیرد. این مدل گوشواره منحصربه‌فرد و زیبا به شکلی  طراحی و ساخته شده است که پشت لاله گوش آویزان شده و جلوه‌ای سرگرم‌کننده و خاص را به وجود بیاورد.

تعداد کلمات مطلب: 539

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

باز کردن سینک ظرف شویی با جوش شیرین

باز کردن لوله با جوش شیرین، یکی از سریع‌ترین راه‌کارهای رفع گرفتگی لوله سینک ظرف شویی است …