۷ مدل میز جلو مبلی مدرن که خانه شما را شیک‌تر می‌کند

0
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
میز جلو مبلی یا میز قهوه‌خوری، تاثیر زیادی روی زیبایی فضای نشیمن شما و کاربردی بودن آن دارد. در این مطلب با ۷ مدل میز جلو مبلی مدرن آشنا می‌شوید.
میز جلو مبلی مدرن

میز جلو مبلی و تزیین آن، نقش مهمی در زیبایی فضای نشیمن خانه‌های امروزی دارد. طرح‌های مدرن این میز، علاوه بر زیبایی، کاربردی نیز هستند. در ادامه این مطلب از دلتامگ با ۷ مدل میز جلو مبلی مدرن و زیبا آشنا می‌شوید.

مدل‌های متنوع میز جلو مبلی مدرن

مبلمان مدرن و امروزی با مدل‌های کلاسیک تفاوت بسیاری پیدا کرده است. به طور کلی زیبایی‌شناسی سبک مدرن با سبک کلاسیک متفاوت است. در ادامه این مطلب با ۷ مدل میز جلو مبلی یا میز قهوه‌خوری شیک و مدرن آشنا مس‌شوید.

میز جلو مبلی شیشه‌ای ظریف

این مدل میز جلو مبلی مدرن، انتخابی بسیار جذاب برای خانه‌های کوچک و آپارتمانی است. ظرافت این میز باعث شده است که طرفداران بسیاری داشته باشد. روی این میز را می‌توانید با اکسسوری‌های ظریف تزیین کنید. همچنین در انتخاب لوستر سقفی فضای نشیمن خود دقت داشته باشید که ظرافت و زیبایی آن با مبلمان هم‌خوانی داشته باشد.

میز جلو مبلی مدرن شیشه‌ای

میز جلو مبلی چندمنظوره

این مدل میز برای کاربردهای دیگری به غیر از پذیرایی نیز کاربرد دارد. برای مثال در مواقع نیاز می‌توانید نشیمن خود را به فضای کار یا مطالعه تبدیل کنید. یا حتی از آن به عنوان فضایی برای نگهداری ظروف پذیرایی استفاده کنید. برخی از انواع این مدل میز قابلیت تبدیل به میز ناهار خوری را نیز دارند.

میز جلو مبلی مدرن چندمنظوره

میز جلو مبلی تو در تو

این مدل میز جلو مبلی مدرن، فرایند پذیرایی را راحت‌تر می‌کند. چرا که تمام افراد می‌توانند در گوشه گوشه اتاق نشیمن به میز دسترسی داشته باشند. انواع مدل‌های میز تو در تو در بازار موجود است یا می‌توانید برای منزل مدرن خود سفارش دهید. زیبایی این مدل میز جلو مبلی، جلوه لوکس و جذابی به خانه شما می‌بخشد.

میز جلو مبلی مدرن تو در تو

میز جلو مبلی تخته‌ای

این مدل میز جلو مبلی از یک تخته چوب با برش نامنظم اما تمیز ساخته می‌شود. پایه میز از متریال فلز یا چوب تشکیل شده و زیبایی خاص و ارگانیکی به منزل شما می‌بخشد. میز چوبی برای دکوراسیون سبک روستیک انتخاب بسیار مناسبی است.

میز جلو مبلی تخته چوبی

میز جلو مبلی استیل و چوب

ترکیب استیل و چوب جلوه‌ای لوکس و مدرن به خانه شما می‌بخشد. انواع رنگ‌های استیل طلایی و نقره‌ای در کنار چوب به رنگ‌های روشن یا تیره بسیار زیبا به نظر می‌رسند و برای دکوراسیون خانه‌های لوکس و امروزی بهترین انتخاب هستند. روی این مدل میزها را می‌توانید با انواع گلدان و دکوری‌های شیک تزئین کنید.

مطلب پیشنهادی:  بهترین انواع لوستر برای سقف کوتاه

میز جلو مبلی چوب و استیل

میز جلو مبلی مینیمال ارگانیک

این مدل میز جلو مبلی مدرن ظاهری نامنظم اما شکیل دارد. برای ساخت میز جلو مبلی ارگانیک از انواع متریال‌های چوب، پلاستیک فشرده و … استفاده می‌شود. اگر طرفدار سبک مینیمال هستید، می‌توانید این مدل میز را در کنار یک نیم ست راحتی به رنگ‌های خنثی قرار داده و یک نشیمن دنج و مینیمال برای خود ایجاد کنید.

میز جلو مبلی مدرن ارگانیک

میز جلو مبلی مدولار

این مدل میز قهوه‌خوری، از چند قطعه کوچک تشکیل شده که به صورت منظم یا نامنظم در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. کاربردی بودن این میز هنگام پذیرایی از میهمانان در خانه بیشتر به چشم می‌آید. همچنین شما می‌توانید بسته به وسعت فضا و نیاز خود، قطعات میز را به روش‌های گوناگونی کنار یکدیگر قرار دهید.

میز جلو مبلی مدرن مدولار

نکات انتخاب میز جلو مبلی

برای انتخاب میز جلو مبلی مدرن باید به یک سری نکات توجه داشته باشید که عبارتند از:

  • سبک دکوراسیون و مبلمان
  • ابعاد مبلمان
  • فضای تردد در نشیمن خانه
  • متریال غالب استفاده شده در دکوراسیون (برای مثال اگر مبلمان شما چوبی است، بهتر است یک میز چوبی زیبا را با آن ست کنید.)

سخن پایانی

مدل‌های متنوع میز قهوه‌خوری باعث شده است که هنگام انتخاب با چالش روبرو شویم. اما ما در اینجا سعی کردیم که چند مدل میز جلو مبلی مدرن و شیک را به شما معرفی کنیم که با انواع مدل مبلمان قابلیت ست کردن داشته باشند. دیزاین روی میز جلو مبلی نیز به اندازه زیبایی ظاهری آن اهمیت دارد.

تعداد کلمات مطلب: 623

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

معماری خانه طباطبایی‌ها، شاهکاری از هنر و مهندسی ایرانی

خانه طباطبایی‌ها در کاشان، یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین نمونه‌های معماری سنتی ایرانی است …