۷ رنگ کابینت جدید که آشپزخانه را متحول می‌کند

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب رنگ در دکوراسیون آشپزخانه اهمیت بسیاری دارد. در این مطلب با ۷ رنگ کابینت جدید آشنا می‌شوید. با انتخاب این رنگ‌ها می‌توانید آشپزخانه‌ای خاص و امروزی داشته باشید.
رنگ کابینت جدید

رنگ در دکوراسیون آشپزخانه نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. رنگ‌ کابینت طوسی، سفید و خاکستری از جمله پرطرفدارترین رنگ‌ها برای آشپزخانه مدرن هستند. اما اگر بخواهیم کمی جسورانه‌تر برخورد کنیم، باید از رنگ‌های شادتر و جذاب‌تری استفاده کنیم. به این ترتیب دکوراسیون منزل ما بسیار خاص و منحصر به فرد می‌شود. در این مطلب از دلتامگ با چند رنگ کابینت جدید آشنا می‌شوید.

۷ رنگ کابینت جدید برای آشپزخانه امروزی

رنگ در دکوراسیون امروزی، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. اگر می‌خواهید آشپزخانه‌ای خاص و امروزی داشته باشید، کمی در انتخاب رنگ شهامت به خرج بدهید. در ادامه با چند رنگ خاص و زیبا برای کابینت آشپزخانه آشنا می‌شوید.

رنگ سبز تیره

رنگ کابینت سبز سدری در سال‌های اخیر بسیار محبوب بوده است. این رنگ در کنار تمام رنگ‌های خنثی زیبا دیده می‌شود. بنابراین اگر خیلی اهل استفاده از رنگ‌های شاد نیستید، پیشنهاد ما سبز تیره است. این رنگ در کنار چوب راش یا بلوط، زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد.

رنگ کابینت جدید سبز تیره

رنگ کابینت هلویی

رنگ کابینت هلویی انتخابی برای خاص‌پسندها است. این رنگ کابینت، در کنار سفید یا رنگ چوب در آشپزخانه‌های امروزی کاربرد دارد. می‌توانید یک جزیره آشپزخانه به رنگ هلویی با کانترتاپ چوبی انتخاب کنید و به این شکل آشپزخانه‌ای زیبا و منحصر به فرد داشته باشید.

رنگ کابینت فیروزه‌ای

رنگ فیروزه‌ای جلوه‌ای صمیمی و زیبا به آشپزخانه شما می‌بخشد. این رنگ کابینت جدید، در کنار سفید یا چوب طبیعی جلوه زیبایی دارد. می‌توانید در آشپزخانه خود یک میز ناهارخوری به رنگ چوب با پشتی‌های آبی فیروزه‌ای قرار دهید و به این شکل یک فضای جذاب برای زندگی خانوادگی داشته باشید.

رنگ کابینت بنفش

انواع طیف‌های رنگ بنفش زیبا هستند. با این وجود کمتر به این رنگ در دکوراسیون آشپزخانه پرداخته شده است. رنگ کابینت بنفش، آشپزخانه شما را بسیار خاص و جذاب نشان می‌دهد. در کنار آن می‌توانید از رنگ‌های خنثی مانند سفید یا طوسی استفاده کنید.

رنگ آبی تیره

انتخاب آبی تیره به عنوان رنگ کابینت جدید، بسیار هوشمندانه و جذاب است. این رنگ در کنار چوب و سایر رنگ‌های خنثی زیبا دیده می‌شود. حتی می‌توانید آن را در کنار رنگ‌هایی مثل سفید، طوسی، خاکستری یا قهوه‌ای قرار دهید و یک آشپزخانه دو رنگ زیبا داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  قصری با شکوه که تبدیل به زندان شد!

رنگ کابینت جدید آبی تیره

رنگ صورتی مرجانی

رنگ کابینت صورتی مرجانی نیز این روزها جزو ترندهای دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. این رنگ در کنار رنگ سفید و چوب طبیعی بسیار زیبا دیده می‌شود. اگر می‌خواهید آشپزخانه‌ای روشن و دلباز داشته باشید، می‌توانید از این رنگ استفاده کنید.

رنگ‌های ترکیبی

استفاده از دو یا سه رنگ کابینت جدید در دکوراسیون آشپزخانه، آن را بسیار لوکس و زیبا نشان می‌دهد. برخی از رنگ‌های ترکیبی مورد استفاده در کابینت آشپزخانه عبارتند از:

  • رنگ‌های پاستلی مثل آبی ملایم، صورتی و سبز نعنایی
  • رنگ آبی و سبز
  • رنگ آبی و طوسی
  • رنگ سبز و طوسی
  • رنگ آبی و چوب طبیعی
  • رنگ مرجانی و سبز سدری
  • رنگ لیمویی و آبی روشن
  • رنگ فیروزه‌ای و قهوه‌ای

رنگ کابینت جدید ترکیبی

نکات انتخاب رنگ کابنیت آشپزخانه

هنگام انتخاب رنگ کابینت جدید باید نکات خاصی را در نظر داشته باشیم که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • سبک دکوراسیون: برای مثال اگر سبک دکوراسیون منزل شما نئوکلاسیک است، بهتر است از کابنیت سفید طلایی یا طوسی در آشپزخانه خود استفاده کنید.
  • ابعاد آشپزخانه: برای آشپزخانه کوچک بهتر است از یک رنگ روشن استفاده کنید و سراغ رنگ‌های ترکیبی نروید.
  • میزان نورگیری آشپزخانه: در آشپزخانه‌های تاریک بهتر است از رنگ‌های روشن مثل سفید، آبی روشن و یا رنگ‌های پاستلی استفاده کنید.

سخن پایانی

انتخاب رنگ، یکی از مراحل مهم دکوراسیون آشپزخانه امروزی است. در این مطلب ۷ رنگ کابینت جدید و امروزی ارائه دادیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید آشپزخانه‌ای خاص و مدرن داشته باشید.

در انتها لازم است بگوییم که انتخاب رنگ امری سلیقه‌ای است. اگر فکر می‌کنید که بعد از مدتی از رنگ‌های شاد خسته می‌شوید، رنگ‌های خنثی را انتخاب کنید. این رنگ‌ها هیچ وقت قدیمی نمی‌شوند و همیشه مدرن و به روز هستند.

تعداد کلمات مطلب: 636

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گلدان بزرگ کنار سالنی،نقطه کانونی زیبایی و طبیعت در دکوراسیون خانه

گلدان بزرگ کنار سالنی به گلدانی گفته می‌شود که به طور معمول در ابعاد بزرگ‌تر از گلدان‌های …