این جنگل خانه شیطان است!

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جنگل‌های ترسناک دنیا را می‌شناسید؟ تابه‌حال نام جنگل گریفیث را شنیده‌اید؟ چیزی از جنگل کج لهستان می‌دانید؟ چیزی درباره جنگلی که تمام درختان آن کج هستند شنیده‌اید؟ اگر به ماجراجویی علاقه‌مند هستید، این مقاله را از دست ندهید.
جنگل کج لهستان

در دنیا جنگل‌های عجیب و ترسناک بسیاری وجود دارد که بعضی از آن ها را به عنوان مکان‌های ماورایی می‌شناسند. جنگل گریفیث لهستان یا جنگل کج لهستان یکی از این جنگل‌های عجیب و خوفناک است که جذابیت زیادی برای ماجراجویان دارد. جنگل گریفیث یکی از عجیب ترین مکان های دنیا روی زمین است. دلتامگ در این مقاله به معرفی این جنگل عجیب و رازآلود پرداخته است، با ما همراه باشید.

جنگل کج لهستان

لهستان کشوری است که طبیعت زیبا و سرسبز و معماری فوق‌العاده شهرهای آن همیشه در دنیا زبانزد بوده و به‌عنوان یکی از زیباترین مقاصد گردشگری جهان شناخته می‌شود؛ اما تمام جذابیت این کشور اروپایی به معماری جالب ساختمان‌های آن و طبیعت سرسبزش محدود نمی‌شود.

در این کشور جنگلی وجود دارد که به جنگل کج لهستان شهرت دارد و یکی از عجیب‌ترین جنگل‌های دنیاست. در این جنگل شگفت‌انگیز حدود چهارصد درخت وجود دارد که همگی آن‌ها به‌صورت کج رشد کرده‌اند.

اینکه فکر کنید که در یک جنگل تمامی درختان به‌صورت کج رشد کرده‌اند شاید اندکی اغراق‌آمیز به نظر برسد؛ اما به‌راستی شکل و شمایل تمامی درختان این جنگل به‌خاطر خمیده شدن تنه آن‌ها به شکل حرف C درآمده است. قسمت ترسناک این قضیه زمانی است که متوجه شوید علی‌رغم خمیده شدن تنه درختان آن‌ها رشد بسیار خوبی دارند و به هیچ عنوان رشد آن‌ها متوقف نشده است.

جنگل گریفیث

رشد درختان این جنگل که در منطقه گریفیث لهستان واقع شده است، به‌گونه‌ای است که ابتدا چند سانتی‌متر به‌صورت عمودی رشد می‌کنند و بعد به ناگهان با نود درجه زاویه از تنه اصلی درخت به رشد خود ادامه می‌دهند و بعد از چند سانتی‌متر دوباره به شکل عمودی برگشته و رشد می‌کنند.

همین باعث شده که درختان این جنگل به درختان عجیب‌الخلقه مشهور شوند و با انحنای عجیبی که در پایه‌هایشان وجود دارد، یکی از ترسناک‌‎ترین مکان‌های روی زمین را به وجود آورند. جنگل گریفیث لهستان حدود هشتاد سال عمر دارد و رشد درختان آن به این شکل زمانی آغاز شده که درختان تنها هفت سال سن داشته‌اند. ظاهرا اتفاق خاصی قبل از رسیدن جنگ جهانی دوم به خاک لهستان افتاده که باعث رشد درختان به این شکل شده است.

مطلب پیشنهادی:  جادویی به نام رنگین کمان

چه رازی پشت جنگل کج لهستان وجود دارد؟

بعضی‌های می‌گیوند چون در این منطقه کسی زندگی نمی‌کند، ارواح شیطانی اینجا را به محلی برای حضور بی‌دردسر خود انتخاب کرده‌اند و باعث شکل عجیب و شیطانی درختان شده‌اند. عده‌ای دیگر عقیده دارند جاذبه بسیار زمین در این منطقه باعث رشد خمیده درختان شده است.

مشهورترین تئوری درباره انحنای عجیب تنه درختان جنگل گریفیث این است که در سال 1930 گروهی از کشاورزها این درخت‌ها را کاشتند و به‌منظور تولید محصول خاصی تنه این درخت‌ها را به‌عمد به این شکل، درست مثل مبلمانی با شکلی منحصر به فرد درآوردند. ما هیچ‌وقت نمی‌توانیم مطمئن شویم که این تئوری درست است یا خیر، چون با شروع حمله به لهستان در جنگ، کشاورزها نتوانستند کارشان را به پایان برسانند. این روزها، اینکه درخت‌ها را با فرم خاصی برای تولید محصولات مختلف رشد بدهند چیز عجیبی نیست و محصور کردن و جهت‌دادن به گیاهان و درختان کاری کاملا عملی به‌حساب می‌آید.

جنگل درختان کج لهستان

سخن آخر

جنگل کج لهستان هر سال ماجراجویان و گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به این نقطه زمین می‌کشاند. جذابیت این جنگل برای ماجراجویان زمانی بیشتر می‌شود که در پاییز و زمستان جنگل در مه کامل فرومی‌رود. در چنین مواقعی با صدای بادی که لابه‌لای درختان می‌پیچد و ناله می‌کند، شما به یاد فیلم‌های ترسناک هالیوودی می‌افتید. مردم به این جنگل می‌روند تا عکس‌های عجیب و ترسناکی با درختان کج بیندازند و به‌عنوان یادگاری از یک مکان ترسناک روی زمین نگه دارند.

تعداد کلمات مطلب: 587

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

درمان پوکی استخوان با میوه جادویی سیاه

درمان پوکی استخوان با این میوه جادویی سیاه مانند معجزه است. همانطور که می‌دانید این بیماری…