آرایشی جذاب چشم فقط با یک قاشق + ویدیو

3
11
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ترفندهای آرایشی بسیاری وجود دارد که می‌تواند آرایش شما را بی‌نقص کند. یکی از این ترفندها آرایش کردن با قاشق است.

آرایش چشم با قاشق یکی از ترفندهایی است که جدیداً در فضای مجازی بسیار مد شده و افراد از این روش استفاده می‌کنند. ما هم در این مطلب از دلتامگ برایتان یک آرایش با استفاده از قاشق آورده‌ایم تا شما نیز بتوانید از ترند روز استفاده کنید.

آرایش چشم با قاشق

برای این آرایش در ابتدا لازم است که ابروهای خود را با استفاده از یک مدادابرو مرتب کنیم. در ابتدا ابروها را با یک برس مخصوص به سمت پایین کشیده و درون آن را با مداد به شکل هاشورهای مرتب پر کنید و بعدازاین کار حالا ابروهایتان را با همان برس به سمت بالا شانه کنید.

بعدازاین مرحله شما می‌توانید با استفاده از یک کانسیلر یا کرم‌پودر زیر ابروها و روی پلک خودتان را صاف و بدون چین‌وچروک کنید. با این روش شما سایه و خط چشم زیباتر و صاف‌تری را خواهید داشت.

بعد از زیرسازی نوبت به سایه زدن می‌رسد. شما با استفاده از یک قاشق می‌توانید یک سایه زیبا بکشید. برای این کار قاشق را روی پلک خود گذاشته و بالای قاشق را با استفاده از یک سایه به شکل یک حلال خط بکشید. این‌قدر سایه را با براش‌های آرایشی محو کنید تا حالت زیبایی به خود بگیرد.

حالا با استفاده از دسته قاشق می‌توانید برای سایه خودتان یک دنباله گوشه چشم بکشید تا چشمانتان را کشیده‌تر نشان دهد. بعد از کشیدن دنباله برای سایه که باید از همان رنگ سایه پشت پلکتان باشد، شروع به کشیدن سایه روی سطح پایینی چشمتان کنید.

مطلب پیشنهادی:  4 مهارت لازم برای داشتن شخصیت کاریزماتیک

ترفند آرایش چشم با قاشق

شما برای این قسمت می‌توانید از سایه کم‌رنگ‌تری استفاده کنید. تا جلوه سایه بیشتر شود و درعین‌حال خیلی آرایشتان پر زرق‌وبرق نباشد.

بعدازاین مراحل خط چشم خود را بکشید. کشیدن خط چشم با اینکه یک کار به‌ظاهر سخت است؛ اما با تمرین می‌توانید آن را یاد گرفته و یک آرایش تمیز برای خودتان خلق کنید.

اگر به یک مهمانی خاص می‌روید، می‌توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید؛ اما اگر مهمانی شما دوستانه است، پیشنهاد ما زدن یک ریمل ساده است.

بعد از اینکه مراحل آرایش چشمتان تمام شد، به سراغ سایر قسمت‌ها صورتتان بروید. در ابتدا با کرم‌پودر سطح صورتتان را صاف‌کرده و بعد از آن با کانسیلر زیر چشمتان را زیر سازی کنید. حالا نوبت به رژگونه است تا به صورتتان یک‌رنگ زیبا بدهد. در آخر با یک رژلب خوش‌رنگ آرایشتان را تمام کنید.

تعداد کلمات مطلب: 389

اپلیکیشن مجله دلتا

3 دیدگاه

  1. پری 💐

    30 مهر 1402 در 10:44 ق.ظ

    ممنون عالی بود 🌹

    پاسخ

  2. عباس

    30 مهر 1402 در 1:42 ب.ظ

    🙏🙏🙏

    پاسخ

  3. ناشناس

    30 مهر 1402 در 3:06 ب.ظ

    خیلی مفید بود تشکر

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…