فرصت خرید خانه در محله گوهردشت کرج را از دست ندهید

0
4
زمان مطالعه: 4 دقیقه
محله گوهردشت کرج با داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب و دسترسی آسان به امکانات شهری، یکی از مناطق مطرح برای اجاره آپارتمان و خرید خانه محسوب می‌شود.
محله گوهردشت کرج

محله گوهردشت یکی از مناطق شمال شهر کرج است که اغلب مردم آن را با نام رجایی شهر می‌شناسند. خرید خانه در گوهردشت کرج، در یکی از فازهای 1، 2 و 3 فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات محسوب می‌شود. در این مقاله از دلتامگ به بررسی قیمت اجاره و خرید آپارتمان در گوهردشت کرج می‌پردازیم و از امکانات و دسترسی آن می‌گوییم. هدف این است که اگر کسی به دنبال خرید آپارتمان یا اجاره خانه در گوهردشت کرج است، شناخت نسبی روی محله داشته باشد. واقعاً کدام فاز گوهردشت برای سرمایه‌گذاری و یا رهن و اجاره آپارتمان بهتر است؟

خرید آپارتمان در کرج

موقعیت جغرافیایی محله گوهردشت کرج

محله گوهردشت کرج در ضلع شمالی با محله آسمان و بهارستان و همچنین رشته‌ کوه‌های البرز، در ضلع جنوبی با خیابان بهشتی و زمین‌های دامپروری، از ضلع غربی با بلوار اشتراکی و همینطور باغستان و درنهایت در ضلع شرقی با محله اوج، حسن ‌آباد و جهانشهر همسایه است. فاصله این محله تا تهران 50 کیلومتر و حدود 55 دقیقه با خودرو شخصی است.

این محله یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین محله‌های شهر کرج است و به همین دلیل شهرک‌های زیادی را در دل خود جای داده است. شهرک‌های محله گوهردشت عبارتند از:

  • شهرک شهید جهازی‌‌ها
  • شهرک بهارستان
  • شهرک آسمان
  • شهرک بهداری

در این محل یک خیابان اصلی با نام آزادی وجود دارد که 14 خیابان فرعی دارد. خیلی از مراکز خرید، فروشگاه‌ها و مغازه‌ها در این خیابان قرار دارند.

خرید آپارتمان در محله گوهردشت کرج

دسترسی گوهردشت به سراسر شهر کرج

محله گوهردشت کرج ایستگاه متروی شهری ندارد ولی نزدیکترین ایستگاه به این محله مترو گلشهر است. علاوه بر این، شما می‌توانید از طریق تاکسی و اتوبوس به این محله دسترسی داشته باشید.

امکانات محله گوهردشت کرج

این محله، با داشتن چندین فلکه و مراکز خرید متعدد، فضای مناسبی برای خرید و تفریح ارائه می‌دهد. در ادامه، به برخی از امکانات رفاهی، درمانی و آموزشی در این محله اشاره خواهیم کرد:

مراکز درمانی

در این منطقه از کرج مرکز درمانی قلب و عروق رجایی شهر، دندانپزشکی تامین اجتماعی رجایی شهر و مراکز درمانی شبانه‌روزی و کلینیک‌های بسیاری وجود دارد.

مراکز آموزشی

خیابان اصلی این محله که از محبوبیت بسیاری بین ساکنین این منطقه برخوردار است در انتها به  دانشگاه آزاد اسلامی کرج ختم می‌شود. پردیس کرج، دانشگاه هنر و دانشگاه پیام نور نیز از مراکز آموزشی مهم هستند.

مراکز خرید

از مهم‌ترین و بزرگترین مراکز خرید گوهردشت می‌توان مرکز خرید چچلاس، نیکامال، چیچیکا، پارمیدا، مرکز خرید مهستان و پاساژ گوهران را نام برد. همچنین، در خیابان فلکه اول مرکز خریدهای دیگری نیز وجود دارد. در کنار این مرکز خریدها و پاساژهای بزرگ در فلکه‌های اصلی کرج، بوتیک و مغازه‌های زیادی برای خرید نیازهای روزانه و گشت و گذار وجود دارند.

مطلب پیشنهادی:  با خرید آپارتمان در سید خندان، زندگی متفاوتی را تجربه کنید

قیمت خرید خانه در محله گوهردشت کرج در کدام فاز بالاتر است؟!

گوهردشت یکی از محله‌های شمال شهر در منطقه ۷ شهرداری کرج است که از سه فاز تشکیل شده است. قیمت آپارتمان در  محله گوهردشت کرج در هر یک از فازها متفاوت است:

براساس آگهی‌های موجود در سایت‌ ملکی دلتا، گران‌ترین آپارتمان در گوهردشت به ترتیب در فاز 1، 3 و 2 آگهی شده‌اند.

  • فاز 1: شرق خیابان اصلی گوهردشت
  • فاز 2: بخش غربی خیابان گوهردشت
  • فاز 3: از خیابان رستاخیز به سمت غرب را شامل می‌شود. لازم به ذکر است که این فاز به سه بلوک تقسیم می‌شود.

فاز 1 به دلیل موقعیت مناسب و دسترسی آسان به امکانات شهری، یکی از بهترین مناطق در گوهردشت محسوب می‌شود. خیابان اصلی گوهردشت نیز با توجه به حضور فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و امکانات دیگر، یکی از دیدنی‌ترین و پرترددترین خیابان‌های این منطقه است.

نمونه قیمت‌های خرید آپارتمان در محله گوهردشت کرج

متراژ (متر) سن بنا (سال) قیمت هرمترمربع (تومان) قیمت کل (تومان)
98 9 43,367,000 4,250,000,000
124 15 36,290,000 4,500,000,000
104 30 33,654,000 3,500,000,000

قیمت‌ها براساس محله و موقعیت ساختمان متغیر است؛ برای اطلاع دقیق‌تر از قیمت خانه و مشاهده فایل‌های بیشتر، به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

قیمت اجاره خانه در گوهردشت کرج

گوهردشت کرج با داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب و دسترسی آسان به امکانات شهری، یکی از مناطق مطرح برای اجاره آپارتمان نیز محسوب می‌شود. همچنین، به دلیل قیمت‌های مناسب‌تر نسبت به برخی مناطق دیگر، اجاره خانه در گوهردشت کرج برای خانواده‌ها و افراد جوان انتخاب مناسبی است. با وجود تنوع قیمتی و متراژی در آپارتمان‌های اجاره‌ای این محله، افراد می‌توانند بر اساس بودجه و نیازهای خود، گزینه‌های مناسبی را انتخاب کنند.

قبل از اینکه تصمیم به اجاره خانه یا خرید آپارتمان بگیرید، اطمینان حاصل کنید که تحقیقات کافی انجام داده‌اید و با شرایط بازار املاک و مستغلات آشنا هستید. برای تصمیم‌گیری بهتر، می‌توانید آگهی‌های خرید و فروش و رهن و اجاره خانه در فازهای مختلف گوهردشت کرج را در سایت ملکی دلتا مشاهده کنید.

نمونه قیمت‌های اجاره خانه در محله گوهردشت کرج

متراژ (متر)

سن بنا (سال) قیمت رهن (تومان)

قیمت اجاره (تومان)

147

15 800,000,000

1,500,000

110

نوساز 400,000,000

6,000,000

155

10 1,400,000,000

تعداد کلمات مطلب: 799

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های کرج

همچنین بخوانید

محله تختی تهران کجاست؟

یکی از ویژگی‌های مهم محله تختی این است که در محدوده طرح‌ ترافیک زوج و فرد قرار ندارد. علاو…