این وسایل برقی گنج خانه شما هستند!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
وسایل برقی منزل نه تنها به شما کمک می‌کنند تا کارهای منزل را راحت‌تر انجام دهید بلکه استرس عقب افتادن کارها را هم از شما دور می‌کند. به نظر شما کدام وسیله برقی از همه مهم‌تر است؟
وسایل برقی منزل

آیا شما می‌توانید تصور کنید که تمام لوازم و وسایل برقی خانه از کار افتاده‌اند و دیگر باید بدون آن‌ها زندگی کنید؟ تمامی لباس‌ها را با دست بشویید و به جای استفاده از چرخ گوشت از رنده استفاده نمایید؟ قطعا تصور چنین شرایطی هم آزار دهنده است. اما به نظر شما کدام یک از این وسایل از همه مهم‌تر هستند و به نوعی گنج خانه شما محسوب می‌شوند؟ در ادامه این مطلب از دلتامگ چند وسیله برقی که زندگی بدون آن‌ها برایتان غیر ممکن است را ذکر می‌کنیم. با ما همراه باشید.

یخچال اولین وسیله از لیست وسایل برقی ضروری

هرجوری که فکر کنید و با نبودن هر کدام از وسایل برقی که کنار بیایید، زندگی بدون یخچال نمی‌شود! بدون یخچال نمی‌شود مواد غذایی را نگه داری کرد و همه چیز خراب می‌شوند. امروزه یخچال‌ها در اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید نوع آن را با توجه به نیاز، اندازه آشپزخانه، نوع دکوراسیون و از همه مهم‌تر بودجه خود انتخاب کنید.

یخچال از مهم ترین وسایل برقی

جاروبرقی

هرچقدر هم خانه را با جارودستی و یا جارو نپتون جارو کنید باز هم بدون جاروبرقی کشیدن انگار که خانه را تمیز نکرده‌اید. دستگاه جاروبرقی از جمله وسایل برقی است که همه جا کاربرد دارد. نکته مهم درباره جاروبرقی این است که از آنجایی‌که هر روز دستگاه روشن می‌شود و به نوعی بار خانه را به دوش می‌کشد باید هنگام خرید آن به کیفیت و مدل توجه زیادی کنید.

ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی حتی از جاروبرقی هم پرکارتر است. تقریبا هرروز به خصوص، در خانه‌هایی که بچه کوچک وجود دارد این دستگاه روشن می‌شود و حداقل روزی یک ساعت و نیم کار می‌کند! اگر لباسشویی درست استفاده شود نیاز به تعمیر پیدا نمی‌کند و با شستن لباس‌ها در وقت و انرژی شما صرفه جویی می‌کند. اصلا شاید گنج پنهان وسایل برقی شما لباسشویی پرکار و مظلومتان باشد.

اتو

فقط یک لحظه تصور کنید اتو در میان وسایل برقی منزل نبود و از آن بدتر اصلا وجود نداشت! همه با لباس‌هایی پر از چروک به خیابان می‌آمدند و قیافه شهر چقدر مضحک می‌شد! یا مثلا فرض کنید که اتو ندارید و باید در یک جلسه رسمی خیلی مهم شرکت کنید، چه حسی به شما دست می‌دهد اگر بدانید باید با لباس‌هایی نامرتب و پر از چروک به جلسه رسمی خود بروید؟ همان‌طور که می‌بینید اتو هم یکی از این وسایل مهم و ضروری در منزل است.

مطلب پیشنهادی:  3 روش طلایی برای تمیز کردن شومینه!

ماشین ظرفشویی

البته شاید نتوان ماشین ظرفشویی را در حال حاضر در لیست وسایل برقی ضروری منزل قرار داد، اما مطمئن باشید به زودی به یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی تبدیل می‌شود. کاربر فقط کافی‌است که ظرف‌ها را در دستگاه بچیند و آب و مایع شوینده را چک کند. البته چیدن ظرف در ماشین ظرفشویی هم مهارت لازم دارد! در یک چشم به هم زدن با روشن کردن دستگاه از شر انجام یک کار طاقت فرسا با دست خلاص می‌شوید!

وسایل برقی ضروری منزل

هود در وسایل برقی خانه

هود هم یکی از مهم‌ترین وسایل برقی خانه است. بدون این وسیله بوی پخت و پز و دود در خانه می‌پیچد و حتی مولکول‌های چربی بخار شده روی تمام لوازم خانگی آشپزخانه می‌نشیند. هنگام انتخاب هود به دکوراسیون آشپزخانه توجه کنید و نوع مناسب آن را انتخاب کنید. انواع مختلفی از هود مخفی و هود معمولی وجود دارد که می‌توانید به تناسب نوع دکوراسیون داخلی آشپزخانه انتخاب نمایید.

تلویزیون

بدون این وسیله برقی حتما حوصله تان در خانه سر می‌رود. البته تلویزیون برای انجام کارهای منزل به شما کمک نمی‌کند اما می‌توانید هنگام انجام این کارها آن را تماشا کنید. از این دستگاه می‌توان برای بازی‌های کنسولی هم استفاده کرد و معمولا مصرف برق پایینی هم دارد.

سخن آخر

در این نوشتار از دلتامگ، لیست وسایل برقی که بدون آن‌ها نمی‌توانیم زندگی کنیم را آوردیم که این روزها واقعا می‌توان به آن‌ها به چشم گنج نگاه کرد و گفت خدا پدر و مادر مخترعشان را بیامرزد! به نظر شما بدون کدام وسیله برقی دیگر زندگی غیر ممکن می‌شود؟

تعداد کلمات مطلب: 642

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گلدان بزرگ کنار سالنی،نقطه کانونی زیبایی و طبیعت در دکوراسیون خانه

گلدان بزرگ کنار سالنی به گلدانی گفته می‌شود که به طور معمول در ابعاد بزرگ‌تر از گلدان‌های …