آینه و کنسول را کجا بگذارید بهتر است؟!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آینه و کنسول دو یار قدیمی هستند که با استفاده درست می‌توانند خانه شما را شیک‌تر و بزرگ‌تر از همیشه نشان دهند. اگر می‌خواهید بدانید بهترین جا برای قرار دادن آینه کنسول کجاست این مطلب را بخوانید.
آینه و کنسول

به نظر شما آینه و کنسول چه نقشی در دکوراسیون منزل دارد؟ مکان قرار گیری آن‌ها چقدر مهم است؟ اگر قصد دارید یک آینه و کنسول بخرید، به شما توصیه می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید؛ زیرا اگر آن را در جای اشتباهی قرار دهید نه تنها زیبایی آن به چشم نخواهد آمد، بلکه باعث می‌شود کل دکوراسیون خانه ناهماهنگ و نازیبا به نظر برسد. برعکس اما، اگر این وسیله را در جای درست خود قرار دهید یک تغییر زیبا و اساسی در خانه شما به وجود خواهد آمد.

نکات مهم برای مکان قرارگیری آینه و کنسول

البته آینه و کنسول جزو لوازم ضروری منزل محسوب نمی‌شود و نیاز خاصی به وجود آن نیست؛ اما اگر آن را در وسیله داشته باشید قطعا دلبرترین اکسسوری خانه شما محسوب می‌شود، به طوریکه باور نمی‌کنید قبلا این دو دوست صمیمی را در خانه نداشتید!

در این بخش به شما خواهیم گفت گذاشتن آینه کنسول در هر نقطه از خانه چگونه است و چطور می‌توانید بهترین مکان قرار دادن آن را پیدا کنید.
در کل آینه و کنسول اگر در جای درستی قرار داده‌شوند باعث بزرگتر و پرنورتر به نظر رسیدن خانه شما می‌شوند و اگر در جای بدی آن دو را بگذارید باعث می‌شوند خانه شلوغ و نامرتب به نظر برسد.

قرار دادن آینه کنسول در راهرو ورودی

یکی از بهترین جاها برای گذاشتن آینه و کنسول راهرو ورودی خانه است. با این کار هم ورودی خانه را تزیین کرده‌اید و هم آینه کنسول را در جای خوبی گذاشته‌اید. شما می‌توانید آینه کنسول را در راهرو ورودی، راهرو کنار پله‌ها و پاگرد در خانه‌های دوبلکس قرار دهید.

آینه و کنسول در راهرو

گذاشتن آینه و کنسول در پذیرایی

پذیرایی یکی از بهترین مکان‌ها برای قرار دادن آینه و کنسول است، اما مسئله مهم این است که شما آینه کنسول را کجای پذیرایی قرار می‌دهید. بهتر است این وسیله زیبا را کنار دیواری بگذارید که تزیینات زیادی ندارد تا باعث شلوغ به نظر رسیدن خانه نشود. گذاشتن آینه کنسول کنار میز ناهار خوری هم ایده خوبی است. با این کار به مهمانان خود احساس صمیمیت بیشتری را القا خواهید کرد.

مدل چیدمان آینه و کنسول در پذیرایی

برای یافتن بهترین مکان برای آینه کنسول باید به اندازه این وسیله دقت کنید. گذاشتن آن کنار مبل‌ها هم فضا را لوکس و شیک می‌کند و هم می‌توان با این کار ظرف‌‌ها را داخل کنسول قرار داد و برای میز ناهار خوری از آن استفاده کرد. می‌توانید یک قاب عکس زیبا یا یک تابلو مدرن کوچک روی دیوار کنار آینه نصب کنید یا یک گلدان آپارتمانی کوچک روی کنسول قرار دهید. چگونگی تزیین کنسول به سلیقه شما بستگی دارد. فقط حواستان باشد موقع خرید آینه کنسول به سبک دکوراسیون خود توجه کنید، مثلا اگر دکوراسیون مدرن دارید، آینه کنسول مدرن بخرید.

مطلب پیشنهادی:  در این معبد مجسمه‌ها حرف می‌زنند!

آینه و کنسول در پذیرایی

قرار دادن آینه کنسول در اتاق خواب

اگر اتاق خواب بزرگی دارید قرار دادن آینه کنسول در آن ایده بدی نیست. خرید یک میز کنسول کوچک و جمع و جور برای قرار دادن وسایل آرایشی شما فکر بسیار خوبی است و می‌توانید به جای میز توالت از آینه و کنسول زیبا و شیک استفاده کنید.

آینه و کنسول در اتاق خواب

نوع چیدمان منزل برای خرید آینه و کنسول ارزان قیمت

قبل از اینکه به سراغ خرید آینه کنسول ارزان بروید ببینید آیا حضور آینه و کنسول در چیدمان شما مهم است؟ اصلا شاید نیازی به این نباشد که این وسیله را خریداری کنید. اگر بازهم می‌خواهید این کار را انجام دهید بهتر است به مراکز تولید این وسیله سر بزنید، معمولا در کارگاه‌ها قیمت اجناس پایین‌تر از مغازه‌ها است و می‌توانید یک آینه کنسول باکیفیت ولی قیمت مناسب در آن‌جا پیدا کنید.

سخن آخر

آینه و کنسول یکی از المان‌های تزیینی در دکوراسیون است که معمولا به عنوان کمدی برای قرار دادن ظروف یا وسایل آرایشی هم در منزل به کار می‌رود. در این مطلب برای این‌که آینه کنسول را کجای خانه بگذارید راهنمایی کوچکی ارائه دادیم؛ اما مشتاقیم ایده‌ها و نظرات شما را هم بدانیم. می‌توانید ایده‌های ناب و زیبای خود را در قسمت دیدگا‌ههای پایین این نوشتار با ما و خوانندگان دیگر این متن به اشتراک بگذارید.

تعداد کلمات مطلب: 665

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

دکوراسیون و چیدمان پذیرایی، فضایی شیک برای آرامش

دکوراسیون و چیدمان پذیرایی به هنر آراستن و چیدن وسایل در فضایی گفته می‌شود که برای پذیرایی…