افزایش قدرت مکش جاروبرقی بدون نیاز به تعمیرگاه

0
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای افزایش قدرت مکش جاروبرقی همیشه لازم نیست که هزینه کنید و دستگاه را به تعمیرگاه ببرید. کافی است که این مطلب را بخوانید تا جارویی با مکش بیشتر مثل روز اول داشته باشید.

 آیا شما هم هنگام جاروکشیدن خانه احساس می‌کنید، مکش جاروبرقی کم شده است؟ در این مقاله روش‌های افزایش قدرت مکش جاروبرقی را به شما می‌گوییم تا بتوانید با این راهکارهای ساده بالاترین قدرت را در جاروبرقی خود ببینید. در ضمن اگر این ترفندها را انجام دهید در هزینه تعمیر جاروبرقی هم صرفه‌جویی کرده‌اید.

 با گذر زمان تمام جاروبرقی‌ها قدرت اولیه خود را از دست می‌دهند و مکششان کم می‌شود؛ اما چرا این اتفاق می‌افتد؟ در ادامه هم علت این موضوع را خواهیم گفت و هم راهکارهایی برای آن ارائه خواهیم داد.

 کیسه جاروبرقی را بررسی کنید

 قبل از این که علت‌های دیگر را بررسی کنید، بهتر است کیسه جاروبرقی را خالی یا تعویض کنید. شایع‌ترین علت کم‌شدن مکش جاروبرقی، پر شدن کیسه آن است. بهتر است هر بار که دو سوم کیسه پر شد آن را خالی کنید تا جاروبرقی بهترین عملکرد خود را داشته باشد. با این کار نه‌تنها باعث افزایش قدرت مکش جاروبرقی می‌شوید، از موتور وسیله هم محافظت کرده‌اید.

 گاهی اوقات ممکن است کیسه جارو، سوراخ شده باشد از این نظر هم کیسه را بررسی کنید تا مشکلی پیش نیاید.

 برای افزایش قدرت مکش جاروبرقی، فیلتر را تعویض کنید.

 در جاروبرقی‌های جدید دو فیلتر را می‌توانید مشاهده کنید. یکی از این فیلترها از ورود گردوخاک به موتور جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود موتور جاروبرقی نسوزد و یکی دیگر از این فیلترها هوای آلوده جاروبرقی را به خودش می‌گیرد و نمی‌گذارد این هوا وارد محیط شما شود. برای افزایش قدرت مکش جاروبرقی سامسونگ، بوش یا هر برند دیگری بهتر است هر ۶ ماه یکبار برای تعویض فیلترها اقدام کنید. اگر این کار را انجام ندهید، طولی نخواهد کشید که مجبور می‌شوید خود جاروبرقی را تعویض کنید!

مطلب پیشنهادی:  5 لوستر مدرن که پذیرایی شما را زیبا می‌کند!

 مسیر مکش هوا را باز کنید

 برای افزایش قدرت مکش جاروبرقی باید مسیر مکش باز باشد. هر گرفتگی در این مسیر باعث می‌شود که احساس کنید قدرت جارو کمتر شده است. برای انجام این کار، دسته را از جاروبرقی جدا و داخل آن را نگاه کنید. حتی مو و کاغذ هم می‌توانند قدرت جاروبرقی را کاهش دهند. نحوه باز کردن سر لوله جاروبرقی در ویدئو به‌خوبی نمایش‌داده‌شده است. طبق ویدئو، می‌توانید پیچ‌های برس پارویی جاروبرقی را باز کنید و تمامی آشغال‌های آن را خارج کنید.

افزایش قدرت مکش جاروبرقی

 برای افزایش قدرت مکش جاروبرقی آن را نظافت کنید

 نظافت جاروبرقی و دستمال کشیدن درون آن یکی از مهم‌ترین کارهایی است که برای افزایش قدرت مکش جاروبرقی می‌توانید انجام دهید. در ویدئو مراحل تمیزکردن درون جاروبرقی کاملاً مشخص است، توصیه می‌کنیم حتماً آن را تماشا کنید.

 دستگاه را به طور صحیح تنظیم کنید

 ارتفاع دسته را به‌درستی تنظیم نمایید و حالت فرش یا تمیز کردن سرامیک را درست انتخاب کنید. همیشه دقت کنید که ارتفاع مکانی که جاروبرقی می‌کشید باید از ارتفاع خود جاروبرقی کمتر نباشد. در ضمن همیشه باید دقت کنید که ارتفاع برس برای فرش خیلی کم نباشد.

 سخن آخر

 در این مقاله از دلتا مگ، روش‌های افزایش قدرت مکش جاروبرقی را به شما گفتیم. البته اگر همه این کارها را انجام دادید و باز هم مکش جاروبرقی کم‌تر از گذشته بود بهتر است دستگاه را به یک متخصص نشان دهید.

تعداد کلمات مطلب: 518

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گلدان بزرگ کنار سالنی،نقطه کانونی زیبایی و طبیعت در دکوراسیون خانه

گلدان بزرگ کنار سالنی به گلدانی گفته می‌شود که به طور معمول در ابعاد بزرگ‌تر از گلدان‌های …