رپورتاژ آگهی

ایمپلنت کره ای تحت لیسانس آمریکا

9
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ایمپلنت های دندان به علت مزایای خود در بین بیماران محبوبیت بسیار بالایی دارند. این محبوبیت باعث شده تا برندهای مختلفی از سرتاسر دنیا مشغول ساخت ایمپلنت های دندانی شوند که ما در این مقاله به بررسی ایمپلنت کره ای تحت لیسانس آمریکا می پردازیم.

کشور کره دارای صنعت ایمپلنت سازی می‌باشد که در آن برندهای مختلفی مشغول به فعالیت می‌باشند اما به نسبت دیگر کشورهایی مانند: آمریکا یا سوئیس این صنعت در کره نوپا محسوب می‌شود.

چرا ایمپلنت کره ای تحت لیسانس آمریکا ؟

شاید برای شما جالب باشد که بدانید چرا بیمارهایی که قصد استفاده از ایمپلنت های کره ای را دارند سعی می‌کنند از ایمپلنت های کره ای تحت لیسانس آمریکا استفاده نمایند. باید گفت همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد برندهای ایمپلنت سازی متفاوتی در کره مشغول فعالیت هستند که کیفیت آن‌ها یکسان نمی‌باشد.

از طرفی ایمپلنت های آمریکایی در بازار به عنوان ایمپلنت‌های بسیار با کیفیت شناخته می‌شوند که این مورد به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های بسیار بالا در ساخت ایمپلنت های آمریکایی است. به همین دلیل بیماران نیز فکر می‌کنند که ایمپلنت های کره ای تحت لیسانس آمریکا دارای کیفیت بسیار بالایی می‌باشند.

قیمت ایمپلنت کره ای تحت لیسانس آمریکا ؟

قیمت ایمپلنت دندان در تهران و سال 1401 از در حدود 4.500.000 میلیون تومان الی 15.500.000 می‌باشد. در مرکز ایمپلنت، تمامی برندهای ایمپلنت به تفکیک کشور سازنده، برند و مقدار ضمانت آن‌ها دسته بندی شده و تمامی آن‌ها توسط متخصصین مجرب و تکنولوژی‌های روز و مدرن برای شما انجام می‌شود . همچنین مرکز ایمپلنت برای رضایت بیشتر شما عزیزان در کلینیک‌هایی در نقاط مختلف تهران آماده به خدمت رسانی می‌باشد تا دسترسی راحت‌تری داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت دندان و هزینه آن می‌توانید از لینک زیر استفاده فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان

ایمپلنت آستم

ایمپلنت اوستم یکی از برندهای کره ای می‌باشد که فعالیت خود را در سال 2006 آغاز کرده است و در ایران با نام اوستم نیز شناخته می‌شود. البته باید گفت این برند قبل از سال 2006 نیز فعالیت می‌کرده اما نام آن متفاوت بوده است.

ایمپلنت آستم

کیفیت ایمپلنت آستم بسیار بالا می‌باشد به همین دلیل نیز این برند در بازار جهانی دارای محبوبیت بسیار زیادی می‌باشد. باید گفت ایمپلنت اوستم دارای مجوزهای CE و FDA است که این موضوع نشان از کیفیت بالای این برند می‌باشد.

ایمپلنت hiossen

همانطور که در بالا مشاهده کردید کیفیت این برند باعث افزایش محبوبیت آن در بازار شده است که در نتیجه آن فروش این برند 15% افزایش یافته است. به همین دلایل ایمپلنت اوستم کارخانه‌ای را در کالیفرنیا تاسیس کرد.

مطلب پیشنهادی:  معرفی انواع دستگاه لیزر موهای زائد

ایمپلنت hiossen

منظور از ایمپلنت کره ای تحت لیسانس آمریکا کدام است؟

تا حدودی می‌توان گفت ایمپلنت hiossen همان ایمپلنت کره ای تحت لیسانس آمریکا است. که دارای کیفیت بسیار بالایی می‌باشد. کیفیت این برند تا حدی بالا می‌باشد که برخی از سایت‌های خارجی آن را در لیست 10 برند برتر ایمپلنت قرار داده‌اند.

فقط ایمپلنت های کره ای تحت لیسانس آمریکا کیفیت بالا دارند!؟

باید گفت ایمپلنت های کره ای بسیار با کیفیتی در بازار وجود دارند که شما می‌توانید با جست‌وجو آن‌ها را پیدا کنید. به همین دلیل می‌توان گفت فقط ایمپلنت های کره ای تحت لیسانس آمریکا دارای کیفیت بالایی نیستند.

چرا ایمپلنت کره ای تحت لیسانس آمریکا دارای محبوبیت است؟

باید گفت قیمت ایمپلنت های کره ای بسیار مناسب می‌باشد و همین موضوع باعث شده تا برند های کره ای در ایران محبوبیت بسیار زیادی داشته باشند از طرفی نیز تحت لیسانس آمریکا بودن برندهای کره ای باعث می‌شود تا خیال بیماران از کیفیت این برندها نیز آسوده باشد.

ایمپلنت کره ای تحت لیسانس آمریکا مناسب چه افرادی است؟

افرادی که قصد دارند با هزینه اقتصادی برند با کیفیتی را دریافت کنند ایمپلنت های کره ای تحت لیسانس آمریکا برای آن‌ها بهترین انتخاب می‌باشد زیرا این افراد با پرداخت هزینه مناسب و اقتصادی برند ایمپلنت با کیفیتی را دریافت می‌کنند.

مزایای ایمپلنت کره ای تحت لیسانس آمریکا

به صورت کلی می توان گفت کیفیت هر برند می‌تواند مزایای بسیار زیادی را برای بیماران به ارمغان آورد. پس می‌توان نتیجه گرفت ایمپلنت کره ای تحت لیسانس آمریکا دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد که برخی از این موارد به شرح زیر است:

  • کیفیت مناسب این برندها
  • طول عمر بالای این برندها
  • درصد موفقیت بالای این برندها

تعداد کلمات مطلب: 653

اپلیکیشن مجله دلتا

9 دیدگاه

  1. ناشناس

    15 دی 1401 در 1:08 ب.ظ

  2. مرجان

    16 دی 1401 در 0:41 ق.ظ

    سلام عالی بود در مورد ایمپلنت ممنونم موفق باشید

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      17 دی 1401 در 12:22 ب.ظ

      ممنون از حضور ارزشمندتون🌹

      پاسخ

  3. ناشناس

    16 دی 1401 در 1:13 ب.ظ

  4. ناشناس

    16 دی 1401 در 2:53 ب.ظ

  5. ناشناس

    20 دی 1401 در 3:05 ق.ظ

  6. ناشناس

    20 دی 1401 در 2:35 ب.ظ

  7. عاطفه

    2 بهمن 1401 در 7:52 ب.ظ

    عزیزم هرجیزی برندش کره واونم تحت نظر لیسانس آمریکا باشه فوق‌العاده عالیه👏👏ای کاش همه میتونستن از ایمپلنت استفاده کنند وانشالله بیاد اونروزی ک هزینه دندانپزشکی مناسب با سطح درامد متوسط مردم جامعه باشه🙏🙏🙏🙏

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      4 بهمن 1401 در 10:58 ق.ظ

      امیدواریم که این اتفاق بیفته

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

چمن مصنوعی؛ سرمایه‌گذاری هوشمندانه برای افزایش ارزش ملک

آیا به دنبال راهی برای بهبود ظاهر حیاط خانه خود و افزایش ارزش ملک‌تان هستید؟ چمن مصنوعی تز…