رپورتاژ آگهی

طرز تهیه 4 ساندویچ خانگی خوشمزه، راحت و ارزان

7
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
معمولاً ساندویچ‌های خانگی از مواد اولیه بسیار ساده آماده می‌شوند ولی طعم آن‌ها همواره برای ما لذت‌بخش است.
طرز تهیه ۴ ساندویچ خانگی خوشمزه، راحت و ارزان

همیشه خوردن یک ساندویچ خوشمزه می‌تواند حال شما را خوب کند. این را ما از کودکی و در زنگ‌های تفریح و با خوردن لقمه‌هایی که مادرانمان برای ما آماده می‌کردند متوجه شدیم. شاید ساده‌ترین ساندویچ خانگی را با نان و پنیر و گوجه بتوانیم آماده کنیم ولی ساندویچ‌های دیگری نیز هستند که می‌توانید به آسانی در منزل آماده کنید و در کمترین زمان یک جمع خانوادگی لذت‌بخش را به وسیله آن ایجاد نمایید. در این مقاله 4 ساندویچ خانگی ارزان و ساده را برای شما معرفی می‌کنیم. بادلتا مگ همراه باشید.

طرز تهیه ساندویچ تن ماهی

اگر علاقه‌مند به طعم تن ماهی باشید، ساندویچ آن را باید حتماً امتحان کنید. این ساندویچ خوشمزه با ترکیب خیارشور، پیاز، سس مایونز و ادویه‌جات آماده می‌شود. این مواد را شما باید به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید و حالتی مانند سالاد الویه به وجود بیاورید، سپس بر روی یک نان تست قرار دهید. توجه کنید کرفس و جعفری نیز می‌تواند طعم این ساندویچ خانگی را بی‌نظیر کند. نوع دیگری از تهیه ساندویچ تن ماهی، به همراه پنیر پیتزا و درون ساندویچ‌ساز است. این ساندویچ خوشمزه نیز می‌تواند در زمانی بسیار اندک تهیه شود.

طرز تهیه ساندویچ مرغ

دیگر ساندویچی که می‌توانید در منزل و با مواد اولیه بسیار آسان آماده کنید، ساندویچ مرغ است. مواد اولیه‌ای مانند: مرغ پخته‌شده، ادویه‌جات، گوجه، رب و سیب زمینی در این ساندویچ مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید برای اینکه یک ساندویچ مرغ خوشمزه داشته باشید، بهتر است مرغ را در آب به همراه پیاز و زردچوبه بجوشانید تا بوی زهم آن گرفته شود.

همچنین بهتر است از نان باگت برای تهیه این ساندویچ استفاده کنید. معمولاً این ساندویچ به روش‌های مختلفی آماده می‌شود که یکی از آن‌ها ساندویچ مرغ سرد است که با استفاده از  ژامبون تهیه می‌گردد. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما طرز تهیه انواع ساندویچ مرغ را آموزش ببینید تا بتوانید هر بار طعمی بی‌نظیر را برای یک میان‌وعده خوشمزه ایجاد کنید.

ساندویچ مرغ سرد

طرز تهیه ساندویچ سیب زمینی

ساندویچ سیب زمینی یکی از خوشمزه‌ترین و در عین حال آسان‌ترین غذا‌هایی است که می‌توانید در خانه آماده کنید. اگر دوست دارید ساندویچ گیاهی و عاری از هر گونه گوشت برای فرزندانتان تهیه کرده باشید، ترکیب سیب زمینی با برخی سبزیجات بهترین گزینه خواهد بود. در این ساندویچ از موادی مانند سیب زمینی، جعفری، سس مایونز و ادویه‌جات استفاده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  چگونه رب اضافی در غذا را کم کنیم؟

جهت تهیه این ساندویچ خوشمزه باید سیب زمینی‌ها را آبپز کنید و در میان یک نان لواش قرار دهید. سپس آن‌ها را به خوبی له کنید و کمی جعفری خردشده را به همراه نمک و فلفل و سس مایونز به آن اضافه کنید. این مواد را به صورت ترکیب شده در میان نان قرار داده و این لقمه بی‌‌نظیر را برای فرزند دلبندتان تهیه کنید. این غذای سالم می‌تواند به عنوان یک عصرانه استفاده شود.

منبع: https://mag.snapp.express/life-style/cooking/

طرز تهیه ساندویچ نیمرو پنیری

اگر به دنبال یک طعم متفاوت هستید، ساندویچ نیمرو پنیری می‌تواند گزینه جذابی باشد. البته طرز تهیه چنین غذا‌هایی که از ترکیب دو ماده غذایی متفاوت آماده می‌شود، به طور کامل در بخش آموزش آشپزی مجله اسنپ اکسپرس قرار گرفته است و می‌تواند این بخش مرجع مناسبی برای آموزش باشد. برای تهیه این غذا باید کمی ژامبون گوشت را برشته کنید. سپس بر روی نان تست قرار دهید.

تخم‌مرغ نیمرو شده را روی نان قرار داده و سپس کمی پنیر پیتزا به مواد خود اضافه نمایید.  نان تست بالایی را بگذارید و ساندویچ خود را در ساندویچ‌ساز قرار دهید تا بعد از ۱۰ دقیقه طعم بی‌نظیری را تجربه کرده باشید. توجه کنید در تهیه این سبک ساندویچ باید نان تست شما به کره آغشته شود تا در کنار طعم بی‌نظیر، ساندویچ شما بیش از حد خشک نشود. همچنین ترکیب نیمرو تنها به همراه پنیر پیتزا نیز می‌تواند یکی از 4 ساندویچ خانگی ارزان و ساده را برای شما به ارمغان بیاورد.

تعداد کلمات مطلب: 626

اپلیکیشن مجله دلتا

7 دیدگاه

  1. ناشناس

    10 شهریور 1401 در 2:18 ب.ظ

  2. ناشناس

    10 شهریور 1401 در 9:34 ب.ظ

  3. عاطفه

    11 شهریور 1401 در 2:28 ق.ظ

    پوست صورت وجوان سازیمیخاستم

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      12 شهریور 1401 در 9:05 ق.ظ

      لطفا نظرتون رو تو بخش مد و زیبایی بنویسید دوست عزیز🌹

      پاسخ

  4. ناشناس

    20 شهریور 1401 در 2:28 ب.ظ

  5. ناشناس

    2 مهر 1401 در 7:46 ب.ظ

    خیلی خوب بود ممنون

    پاسخ

  6. ناشناس

    21 مهر 1401 در 6:57 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

مربای فلفل خوشمزه و متفاوت

مربای فلفل یکی از مرباهای خاص و متفاوت است که ترکیبی جذاب از طعم‌های شیرین و تند را ارائه …