محله دکتر هوشیار تهران، محله‌ای خوش قیمت برای خرید آپارتمان

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آپارتمان‌ها به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب برای خرید ملک، همواره توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کنند. در این متن، قصد داریم درباره خرید آپارتمان در محله دکتر هوشیار منطقه 9 صحبت کنیم. این محله آرام و با ویژگی‌هایی منحصر به فرد است که می‌تواند انتخابی عالی برای خانه‌نشینی باشد.
خرید آپارتمان در محله هوشیار

آیا به دنبال خرید آپارتمان در دکتر هوشیار تهران هستید؟ اگر قصد زندگی در یک محل دلپذیر و با امکانات خوب در منطقه 9 تهران هستید، به سایت دلتا مراجعه کنید و از گزینه‌های متنوع و موجود در این منطقه دسترسی پیدا کنید.

خرید آپارتمان در تهران

محله دکتر هوشیار تهران کجاست؟(موقعیت جغرافیایی)

محله دکتر هوشیار در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۹ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بلوار اکبری و میدان استاد معین، از شرق با خیابان شهیدان و میدان هوشیار، از جنوب با بزرگراه یادگار امام و خیابان هاشمی و از غرب با بلوار استاد معین و خیابان دامپزشکی محدود شده است و با محله‌های ‌جی، طرشت، استاد معین، هاشمی، زنجان، شهید دستغیب مجاورت دارد.

خرید آپارتمان در دکتر هوشیار

دسترسی محله دکتر هوشیار

در حال حاضر محله هوشیار به صورت مستقل از ایستگاه اتوبوس برخوردار نمی باشد و شما باید از ایستگاه مترو دکتر حبیب الله که در تقاطع خیابان آزادی و در نزدیکی خیابان دکتر حبیب‌الله تهران واقع شده‌است. استفاده کنید و یا از ایستگاه مترو استاد معین که در خیابان آزادی نرسیده به خیابان استاد معین تهران (در شمال خیابان آزادی، حد فاصل بلوار شهید اکبری و بزرگراه جناح) واقع شده‌است. استفاده کنید. این دو ایستگاه مترو هر دو در خط 4 (خط زرد رنگ) قرار دارند.

امکانات رفاهی محله هوشیار

یکی از بخش های حیاتی که در هر محله وجود آن لازم و حیاطی به شمار می آید. امکانات رفاهی و درمانی است که از الزامات ممکن در هر محله ای است. اگر شما هم با بیمارستان ها، کلینیک ها، داروخانه های محله هوشیار آشنایی ندارید می توانید به نگاهی به لیست زیر به راحتی در یک نگاه با تمامی آن ها آشنا شوید.

  • کلینیک دندانپزشکی نیکی استاد معین
  • داروخانه شبانه روزی دکتر نادری
  • درمانگاه دندانپزشکی آینده
  • مجتمع پزشکان رضوان
  • موسسه پیام صلح رهایی
  • مجتمع درمانی و تخصصی و فوق تخصصی مهرمادر
  • مرکز طب سنتی مسلم
  • درمانگاه هاشمی(شبانه روزی)
  • آزمایشگاه پارس
مطلب پیشنهادی:  بهشت گمشده تهران کجاست؟

از اولین گزینه هایی که محبوب بسیاری از خانم ها است، خرید در آخر هفته هاست. یکی از مجموعه های بزرگی که در محله هشیار قرار دارد و شما میتوانید از آن استفاده کنید تا آخر هفته خوبی برای خود رقم بزنید، معین مال می باشد. این مجتمع یکی از مراکز تفریحی بزرگی است که در منطقه 9 تهران واقع شده است. اگر دوست دارید درباره معین مال اطلاعات کامل و دقیقی به شما ارائه دهیم می توانید به راحتی در کامنت ها درخواست کنید. از دیگر مراکز تفریحی در این محله را می توان مرکز خرید هاشمی دانست که از دسته مراکز خریدی است که بیشتر حالت محلی داشته و برای افراد آن منطقه تنظیم شده است.

از جمله بوستان هایی که در این منطقه قرار دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بوستان استاد معین
  • بوستان رضوان
  • بوستان خانواده
  • بوستان آزادی

قیمت خرید آپارتمان در محله دکتر هوشیار

آیا در نظر دارید یک آپارتمان در منطقه شهری پر رونق و محبوب محله دکتر هوشیار در منطقه 9 تهران بخرید؟ در این محله زندگی کردن یک ترکیب منحصر به فرد از آرامش و تمامی امکانات شهری را به شما می‌دهد. با این حال، قبل از خرید، شناختن قیمت های بازار و شرایط عمومی این منطقه بسیار حائز اهمیت است. در زیر چند نمونه از قیمت خرید آپارتمان در محله دکتر هوشیار را برایتان از سایت ملکی دلتا آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا(سال)

قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

100

30

65,000,000

6,500,000,000

101

نوساز

84,000,000

8,500,000,000

83

14

77,000,000

6,400,000,000

 

تعداد کلمات مطلب: 572

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله تختی تهران کجاست؟

یکی از ویژگی‌های مهم محله تختی این است که در محدوده طرح‌ ترافیک زوج و فرد قرار ندارد. علاو…