هرگز برای این دیوارها در خانه از آینه استفاده نکنید!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر می‌خواهید دیزاین خانه خود را با استفاده از آینه دکوراتیو خاص و زیبا کنید، لازم است با مکا‌ن‌های ممنوعه برای نصب آشنا شوید.
نصب آینه دکوراتیو

استفاده از آینه دکوراتیو در خانه مانند یک جادو عمل می‌کند و باعث می‌شود محیط خانه شما چند برابر زیبا و بزرگ‌تر به نظر آید؛ اما مهم‌ترین نکته‌ای که باید هنگام نصب آینه دکوراتیو به آن توجه داشت، مکان مناسب برای نصب است؛ چرا که نمی‌توان این مدل آینه‌ها را در هر مکانی نصب کرد. با یک انتخاب اشتباه ممکن است دکوراسیون خانه شما زشت به نظر برسد. برای آشنایی با بدترین مکان نصب آینه در فنگ شویی، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

بدترین مکان استفاده از آینه در دکوراسیون منزل

نصب آینه دکوراتیو

نصب آینه دکوراتیو در دیوار پشت تلویزیون ممنوع

بسیاری از ما بر این باور اشتباه هستیم که بهترین مکان برای نصب آینه دکوراتیو ، دیوار پشت تلویزیون است. نصب آینه دکوراتیو برای پشت تلویزیون باعث می‌شود هنگام تماشای فیلم تمرکز شما به هم بخورد.

نصب آینه دکوراتیو مقابل درب سرویس بهداشتی

مکان مناسب نصب آینه در پذیرایی بسیار مهم است؛ چرا که باید دیواری را انتخاب کرد که با نصب آینه بتوان فضا را بزرگ‌تر نشان داد. از سوی دیگر بدترین مکان برای نصب آینه در خانه، مقابل درب سرویس بهداشتی است. اینگونه با بازشدن درب، فضای سرویس بهداشتی برای افرادی که در سالن هستند مشخص می‌شود.

دیوار پشت کاناپه

برای ایجاد احساس امنیت کامل، بهتر است برای تزیین دیوار پشت کاناپه از آینه استفاده نکنید. مبل در مقابل دیوار قرار بگیرد. با قرار دادن آینه، روی دیوار پشت مبل یا تخت، این احساس امنیت، کاملا از بین خواهد رفت. در صورت تمایل می‌توانید آینه را بر دیوار روبه‌روی مبل قرار دهید.

مطلب پیشنهادی:  معبدی که یک اژدها از آن محافظت می‌کند

نصب آینه دکوراتیو

دیوارهای روبه رو یا کنار هم

یک آینه بزرگ در هر فضا، زیبا و جذاب است و نور و زیبایی را با خود به همراه می‌آورد ولی قراردادن دو آینه روبه‌روی هم مناسب نیست. چرا که باعث رفت و برگشت دائم انرژی می‌شود و خانه شما نامرتب نشان می‌دهد.

نصب آینه دکوراتیو مقابل تخت

از نظر طراحان دکوراسیون قرار دادن آینه در اتاق خواب کار چندان مناسبی نیست خصوصا اگر آینه را مقابل دیوار تخت نصب کنید. چرا که هر آینه‌ای روبه‌روی تختخواب شما قرار بگیرد، انرژی شما که ممکن است منفی هم باشد را بازتاب می‌دهد.

انتهای راهروی باریک و بلند

در این فضاها از آینه‌های باریک و افقی استفاده کنید. این کار علی‌رغم آنکه فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهد، جریان اتاق به اتاق را نیز بهتر نمایان می‌کند.

نصب آینه دکوراتیو

استفاده از آینه بر روی سقف

ممکن است برای بعضی از افراد نصب آینه به سقف عجیب باشد و از آن استقبال کنند؛ اما از آنجا که سقف به عنوان دیوار پنجم در خانه شناخته می‌شود، استفاده از آینه آن هم روی سقف جلوه خوبی ندارد، به‌خصوص که به سرعت کثیف می‌شود و پاک کردن آن مشکل است.

پیشنهاد مطالعه: 7 ترکیب رنگ جذاب طوسی در دکوراسیون منزل

تعداد کلمات مطلب: 454

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

معماری خانه طباطبایی‌ها، شاهکاری از هنر و مهندسی ایرانی

خانه طباطبایی‌ها در کاشان، یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین نمونه‌های معماری سنتی ایرانی است …