7 مدل از جدیدترین پرده‌‌ها برای آشپزخانه

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای آشنایی با جدیدترین مدل‌های پرده و اینکه هر مدل مناسب چه سبک دکوراسیونی است، با ما همراه باشید.
انواع پرده آشپزخانه

یکی از عناصری که باعث می‌شود زیبایی آشپزخانه دو چندان شود، پرده آشپزخانه است که باید متناسب با سبک دکوراسیون آشپزخانه انتخاب شود. در این مطلب از دلتامگ درباره انواع پرده آشپزخانه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهیم؛ بنابراین اگر در انتخاب مدل مردد هستید، با ما همراه باشید.

انواع پرده آشپزخانه جدید

انواع پرده آشپزخانه جدید

با توجه به تنوعی که در مدل‌ها و پارچه پرده آشپزخانه موجود است، انتخاب پرده برای آشپزخانه کمی دشوار است. اما مهم‌ترین قانونی که باید در انتخاب پرده رعایت شود، هماهنگی طرح و پارچه پرده با دکوراسیون آشپزخانه است و اینکه شما باید بدانید از چه مدل پرده برای چه سبک آشپزخانه‌ای استفاده کنید.

پرده ریلی و پلیسه برای آشپزخانه

یکی از پر طرفدارترین مدل پرده برای آشپزخانه، پرده‌های ساده هستند که در دو مدل ریلی و پلیسه‌ای در بازار موجود است. شما می‌توانید با توجه به سبک خانه، مدل ساده و بدون نقش آن را انتخاب کنید و برای اینکه مدل جدید به خود بگیرند می‌توانید این مدل پرده‌های ساده را به صورت پلیسه بدوزید.

پرده مناسب آشپزخانه

پرده‌های کافه‌ای از انواع پرده آشپزخانه

یکی از جدیدترین مدل‌های پرده برای آشپزخانه که در بین مردم محبوبیت بسیاری دارد، پرده‌های کافه‌ای است که معمولا جنس آن‌ها از کتان، پلی‌استر و حریر است. یکی از دلایل نام‌گذاری این مدل پرده، استفاده از آن‌ها در کاف‌های زمان قدیم است؛ در این مدل پرده‌ها قسمت بالای آن چین‌دار است که از نیمه پایینی پنجره از حلقه‌های چوب‌‌پرده آویز می‌شود و تنها همان قسمت را می‌پوشاند.

انواع پرده آشپزخانه

پرده زبرا برای آشپزخانه

اگرسبک آشپزخانه شما مدرن است بهترین گزینه برای انتخاب پرده، پرده زبرا است. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این مدل پرده‌ها جنس پلی‌اتیلن یا پارچه توری زبر آن است که در مدت زمان طولانی‌تری چربی را به خود جذب نمی‌کند و بر روی یک قاب مخصوص نصب می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  ۷ رنگ کابینت جدید که آشپزخانه را متحول می‌کند

انواع پرده آشپزخانه

پرده‌های والان تاب‌دار

اگر سبک خانه شما کلاسیک است و به دنبال پرده‌ای پر زرق و برقی هستید که خانه شما را رسمی‌تر نشان دهد، در میان انواع پرده آشپزخانه، انتخاب ما به شما پرده‌های والان تاب‌دار است؛ این مدل پرده‌ها همانطور که از نامشان پیدا است، در قسمت بالای پنجره نصب می‌شوند و دو طرف آن آویزان است.

پرده‌های والان تاب‌دار

 پرده آشپزخانه با پارچه گل گلی

در صورتی علاقه‌مند هستید حس‌وحال طبیعت در خانه شما در جریان باشد، بهترین انتخاب پرده برای شما می‌تواند پارچه‌هایی با طرح گل باشد.

انواع پرده آشپزخانه

 پرده آشپزخانه مدل رومی

باتوجه به اینکه قیمت پرده آشپزخانه در بسیاری از مدل‌ها بالا است؛ اگر قصد تغییر دکوراسیون دارید و نمی‌خواهید که از این بابت هزینه زیادی بپردازید، مدل رومی یکی از انواع پرده آشپزخانه است که در کنار زیبایی قیمت مناسبی نیز دارد.

پرده آشپزخانه بالا رونده

یکی از گزینه های مناسب برای پنجره‌های آشپزخانه پرده‌های بالا رونده با دوخت‌های مناسب است. این پرده‌ها فضای کمی اشغال می‌کنند و خیلی راحت جمع می‌شوند و قیمت آن‌ها کمتر از پرده‌های معمولی است.

پیشنهاد مطالعه: ترفند طلایی برای تزیین لیوان‌های قدیمی در خانه

تعداد کلمات مطلب: 478

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

دکوراسیون و چیدمان پذیرایی، فضایی شیک برای آرامش

دکوراسیون و چیدمان پذیرایی به هنر آراستن و چیدن وسایل در فضایی گفته می‌شود که برای پذیرایی…