6 آباژور خاص که اتاق خواب شما را رمانتیک می‌کنند!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آباژورها جزو آن دسته از وسایلی هستند که از گذشته تا کنون به عنوان یک دکوری جذاب مورد توجه افراد قرار گرفته‌ است؛ برای اینکه بدانید از چه آباژوری برای اتاق خواب خود استفاده کنید که مناسب با فضا باشد، با ما همراه باشید.
انواع مدل‌ آباژور برای اتاق خواب

زیباترین اکسسوری برای اتاق خواب، انتخاب آباژور شیک است که با دکوراسیون اتاق هماهنگی داشته باشد. در بازار انواع مدل‌ آباژور برای اتاق خواب وجود دارد که هنگام خرید، انتخاب را برای ما سخت می‌کند. آباژور شیک برای اتاق خواب می‌تواند دکوراسیون منزل شما را زیر و رو کند؛ برای آشنایی با جدیدترین مدل‌های آباژور اتاق خواب، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

بهترین مکان برای قرار دادن آباژور در اتاق خواب

مناسب‌ترین مکان برای قراردادن آباژور در اتاق خواب، میزهای کنار تخت است چرا که نور مستقیم به چشم نمی‌خورد. علاوه بر آن آباژور باید در مکانی باشد که هنگام رفت و آمد در اتاق مشکلی ایجاد نکند. اگر می‌خواهید فضای رمانتیک را در اتاق خواب ایجاد کنید، آباژور را روی میز یا کنسول جلوی آینده قرار دهید. آباژور اگر در جلوی آینه قرار گیرد می‌تواند جایگزین چراغ مطالعه شود و به بازتاب نور و افزایش فضا کمک کند.

جدیدترین مدل‌ های آباژور اتاق خواب

مهم‌ترین چیزی که هنگام خرید آباژور باید به آن توجه کرد، علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب، هماهنگی آن با سبک دکوراسیون خانه است. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کرد، کاربرد آباژور است. شما باید قبل از خرید آباژور ابتدا هدف خود را مشخص کنید؛ چرا که بعضی‌ از آباژورها نور را طوری متمرکز می‌کنند که بعضی اشیا و یا فضاهای خاص در خانه مشخص‌‌تر شوند و بعضی دیگر فضا را به طور کلی روشن می‌کنند. انواع آباژور برای اتاق خواب عبارتند از:

انواع مدل‌ آباژور برای اتاق خواب

آباژور سقفی اتاق خواب

یکی از انواع مدل‌ آباژور برای اتاق خواب، نوع سقفی آن است که می‌تواند فضای اتاق شما را خاص و متفاوت کند. این مدل آباژورها می‌توانند سیم‌های بلندی داشته باشند و از سقف تا کنار تخت خواب شما پایین بیایند و جلوه‌ای مدرن به اتاق شما ببخشند.

مطلب پیشنهادی:  وسایل چوبی منزل را مثل روز اول نو کن!

آباژورهای سقفی پایه کوتاه

این مدل آباژور برای اتاق خواب دارای پایه‌های کوتاه هستند، اما به وسیله پارچه‌های بلندی که در اطراف آن‌ها نصب شده بسیار بلند به نظر می‌رسند.

انواع مدل آباژور برای آشپزخانه

استفاده از آباژور با دو سبک متفاوت

گاهی نمی‌توانید خلاقانه‌تر عمل کنید و از دو سبک متفاوت برای آباژور در اتاق خواب استفاده کنید. شما می‌توانید خاص‌تر عمل کنید و از آباژور مدرن و فانتزی باهم در اتاق استفاده کنید.

آباژورهای دیواری از انواع مدل‌ آباژور برای اتاق خواب

اگر فضای اتاق خواب شما کوچک است و  نمی‌توانید از میزهای پاتختی استفاده کنید، ما به شما یک ترفند دکوراسیونی پیشنهاد می‌دهیم تا بتوانید در اتاق کوچک خود از نعمت وجود آباژورها بهره مند شوید، آن هم استفاده از آباژورهایی دیواری است که هیچ احتیاجی به میزها ندارند.

انواع مدل‌ آباژور برای اتاق خواب

آباژورهای فانتزی

انتخاب رنگ برای آباژور جزو المان‌های بسیار تاثیرگذار است. شما می‌توانید با انتخاب رنگ فانتزی برای آباژور، فضای اتاق خود را چشمگیرتر کنید.

آباژورهای پایه بلند

آباژورهای ایستاده در اتاق خواب، برای هر سبک و سلیقه‌ای مناسب است. اگر فضای کافی در کنار تخت‌خواب دارید، می‌توانید با قرار دادن دو آباژور ایستاده در کنار تخت، اتاق خوابی شیک و مدرن داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: جدیدترین ظروف پذیرایی 1402 را بشناسید!

تعداد کلمات مطلب: 493

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

معماری خانه طباطبایی‌ها، شاهکاری از هنر و مهندسی ایرانی

خانه طباطبایی‌ها در کاشان، یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین نمونه‌های معماری سنتی ایرانی است …