درمان میگرن، با استفاده از این رنگ در خانه!

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای برخی افراد، حتی رنگ پرده‌ها برای تحریک شدن حملات میگرن کافی است. اگر به طور مکرر میگرن را تجربه می‌کنید، بدون شک باید فضای زندگی‌تان را با انتخاب رنگ‌های درست به فضایی آرامش‌بخش تبدیل کنید.
درمان میگرن

باتوجه به آمار بدست آمده یک زن از هر ۵ زن و یک مرد از هر ۱۵ از میگرن رنج می‌برند؛ بسیاری از افراد با شروع حملات میگرن، به یک اتاق تاریک پناه می‌برند. جالب است بدانید که رنگ محیط اطراف شما در تشدید و یا تسکین سردرد بسیار تاثیرگذار هستند، اگر از سردردهای میگرنی رنج می‌برید، بهترین درمان میگرن در خانه این است که رنگ دیوارها را تغییر دهید و با ایجاد محیطی آرام به روند بهبودی خود کمک کنید. در این مطلب از دلتامگ قصد داریم بهترین رنگ‌های دیوار خانه که در تسکین حملات میگرن موثر هستند را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

برای درمان میگرن دیوارهای خانه را اینگونه رنگ کنید

محققان برای شناسایی رنگ‌هایی که از نظر افراد مبتلا به میگرن بیشترین میزان آرامش‌بخشی را دارند، با بیش از ۱۲۰۰ فرد مبتلا به میگرن مصاحبه شد. نتیجه به دست آمده از این آزمون حاکی از آن است که 4 رنگ آرامبخش وجود دارند که می‌توانند درد میگرن شما را تسکین دهند و به عبارتی دشمن میگرن هستند. در ادامه به معرفی این رنگ‌ها می‌پردازیم.

درمان میگرن

استفاده از رنگ سبز برای دیوار

استفاده از رنگ‌های سبز در دیوارهای اتاق، به دلیل اینکه یادآور طبیعت است فضایی آرامبخش را به‌ وجود می‌آورد؛ بنابراین بهتر است افراد مبتلا به میگرن از رنگ سبز دیوار اتاق خواب خود استفاده کنند تا با قرار گرفتن در این محیط دردهای میگرنی خود را تسکین ببخشند.

مطلب پیشنهادی:  با این روش لکه‌های چای و قهوه را از روی مبل پاک کنید

درمان میگرن

خاکستری‌ کم‌رنگ

استفاده از رنگ خاکستری در دکوراسیون خانه مزیت‌های‌ بی‌شماری دارد و باعث می‌شود فضای اتاق بزرگ‌تر از حد معمول نشان داده شود. علاوه بر آن استفاده از این رنگ در دیوارهای خانه آرامبخش است و به نوعی بهترین درمان میگرن عصبی نیز به‌شمار می‌آیند؛ بنابراین بهتر است برای درمان میگرن از رنگ خاکستری در فضای خانه و دیوارها استفاده کنید و شاهد معجزه این رنک در تسکین سردردهای خود باشید.

درمان میگرن

آبی

آبی رنگ آرامش‌بخشی است که تداعی‌گر دریا و آسمان است، به همین دلیل رنگی ایده‌آل برای تسکین دردهای میگرنی است. از دیگر خاصیت‌های استفاده از رنگ آبی در دکوراسیون این است که به راحتی با رنگ‌های گرم ست می‌شوند و دست شما را برای انتخاب رنگ مکمل در دکوراسیون خانه باز می‌گذارد.

پیشنهاد مطالعه: یک مبل خوب باید این ویژگی‌ها را داشته باشد!

تعداد کلمات مطلب: 371

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گلدان بزرگ کنار سالنی،نقطه کانونی زیبایی و طبیعت در دکوراسیون خانه

گلدان بزرگ کنار سالنی به گلدانی گفته می‌شود که به طور معمول در ابعاد بزرگ‌تر از گلدان‌های …