چگونه با زبان بدن خود بر مشتریان تاثیر بگذاریم؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا می‌توانیم از طریق زبان بدن خود موفق به فروش بیشتر در کوتاه‌ترین زمان شویم؟
زبان بدن در فروش

انسان موجودی ذاتا اجتماعی است گویی برای ارتباط برقرار کردن با دیگران خلق شده است. زبان بدن در فروش از بخش‌های مهم ارتباطات غیر کلامی است که برای پیشرفت ارتباط با افرادی دیگر در زندگی روزانه ما جایگاه ویژه‌ای دارد.

فرض کنید وارد یک مهمانی شدید پیش از هر چیز به رفتار و حرکات میزبان دقت می‌کنید. برای اینکه بتوانید در خرید ملک به مشتریان خود اطمینان بیشتری بدهید لازم است به چند مورد مهم در خصوص زبان بدن توجه کامل کنید. برای دریافت گزارشات بیشتر پیرامون زبان بدن تا پایان این مطلب با دلتا مگ همراه باشید.

زبان بدن

چرا مشاوران باید لباس رسمی بپوشند؟

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر زبان بدن، پوشش افراد است. پوشش افراد در شغل‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد. در این بین برای شما به عنوان مشاور املاک بر اساس دیدگاه مراجعان همواره توصیه می‌شود تا از لباس‌های رسمی استفاده کرده و از پوشیدن لباس‌های اسپرت به شدت خودداری کنید. همچنین همواره توصیه می‌شود از رنگ‌های تیره و خنثی استفاده کنید.

زبان بدن در فروش

لازم به ذکر است که یکی از تاثیرگذار‌ترین این عوامل مربوط به زبان بدن یا پوشش افراد حاضر در جمع می‌شود. بنابراین به افرادی که در مشاغل مربوط به فروش قرار دارند توصیه می‌شود که تا حد امکان از لباس‌های رسمی استفاده کنند و همچنین لباس‌های نا‌متعارف نپوشند. بهتر است از لباس‌هایی که به رنگ تیره هستند استفاده کنند.زبان بدن و بازاریابی

اهمیت آراستگی ظاهر برای فروش بهتر

آراستگی ظاهر یکی دیگر از عوامل مهم در مذاکرات املاک است. زیرا از ظاهر شما در مورد شخصیت و شغل شما قضاوت می‌کنند.

همین امر بر سرنوشت مذاکرات شما با خریدارن و فروشندگان تاثیر زیادی می‌گذارد. همچنین شما در موقعیت شغلی خود حتما باید نسبت به نظافت و پاکیزگی خود دقت کافی داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  چگونه با افسردگی مهاجرت مقابله کنیم؟

تقلید از زبان بدن مشتریان

یکی از مواردی که به شما برای برقراری یک رابطه موثر و مفید با دیگران کمک می‌کند، همسان‌سازی حرکات و رفتارهای خود با خریداران است. زبان بدن شما از نحوه لباس پوشیدن شما تا وضعیت بدنی و ژست و چشم‌های شما می‌تواند موجب شود تا خریداران شما را یک مشاور املاک حرفه‌ای یا شما را به عنوان یک فرد مبتدی بشناسند. بنابراین زبان بدن شما که بخشی از آن مربوط به نحوه لباس پوشیدن شما می‌شود، کمک می‌کند تا یک فروش موفق را تجربه کنید.

تاثیر زبان بدن در فروش

راه رفتن و ایستادن فرد مقابل خود را در نظر بگیرید

از دیگر عوامل کاربردی در مذارکرات بین خریدار و فروشنده مربوط به طرز راه رفتن و ایستادن شما می‌شود. از نحوه ایستادن یا راه رفتن اشخاصی که برای اولین بار پا به دفتر املاک شما می‌گذارند، می‌توانید به روحیات درونی و شخصی آنان پی ببرید. بنابراین برای انجام گفت‌و‌گوهای کاری و جلسات کاری توصیه می‌شود به نحوه راه رفتن و رفتارهای فرد مقابل خود دقت کنید.

نتیجه‌گیری: به نظر می‌رسد با رعایت مجموعه‌ای از ژست‌ها و پوشیدن لباس‌های مناسب بتوانید برای فروش بیشترین تا‌ثیرگذاری را بر روی مخاطبان خود داشته باشید.

مطالعه بیشتر: زبان بدن ، سرِ سبز می‌دهد برباد!

تعداد کلمات مطلب: 489

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…