محله شکوفه تهران کجاست؟

1
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شکوفه با برخورداری از بهترین موقعیت دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی این امکان را فراهم کرده است تا رفت و آمد ساکنین آن نسبت به دیگر مناطق مجاور تسهیل گردد.
محله شکوفه تهران

خیابان پیروزی یکی از خیابان‌های معروف شرق تهران است که یکی از خیابان های منتهی به این خیابان بلند شکوفه است. خرید آپارتمان در شکوفه میتواند  یکی از بهترین گزینه های سرمایه گزاری در تهران باشد.  در ادامه به بررسی بیشتر شکوفه میپردازیم.

خرید خانه در تهران

محله شکوفه کجاست؟( موقعیت جغرافیایی)

محله شکوفه از نظر موقعیت جغرافیایی در جنوب شرقی تهران واقع شده است. این محله در منطقه 14 شهرداری تهران قرار گرفته است. آپارتمان‌های این منطقه به دلیل برخورداری از قیمت مناسب، ساکنین زیادی را در خود جای داده است. برای اخذ گزارشات بیشتر پیرامون خرید ملک، تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

این محله از سمت شمال به خیابان مجاهدین، خیابان آریایی پور، خیابان پیروزی و خیابان شکوفه، و از سمت غرب به خیابان هفده شهریور و خیابان امیر کبیر، از سمت جنوب به میدان شکوفه، خیابان دژکام و خیابان کیا منش منتهی می شود. میانگین قیمت خرید آپارتمان در این محله نسبت به سایر مناطق مجاور پایین است. شکوفه دارای طرح زوج و فرد نیز می‌باشد. همچنین این منطقه در جوار محلاتی همچون دروازه شمیران، محله ایران، صفا، آبشار، دلگشا، جابری و مینا قرار دارد.

خرید آپارتمان در شکوفه

راه‌های دسترسی به این محله

محله شکوفه از بهترین دسترسی نسبت به سایر مناطق همجوار خود برخوردار است. لازم است بدانید قرارگیری خط متروی شهری مانند خط متروی نبرد و متروی شهدا و همچنین خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی در خیابان هفده شهریور و خیابان پیروزی، موجب تردد بیشتر و بهتر ساکنان این منطقه نسبت به دیگر مناطق همجوار آن شده است.

شکوفه  همچنین به خیابان‌های مهمی همچون خیابان پیروزی، خیابان هفده شهریور، خیابان ابن سینا،  خیابان درودیان، خیابان کیا منش،  خیابان شریعتی، خیابان شکوفه، خیابان نور صالحی، کوچه برهمن، اتوبان امام علی و ایستگاه متروی نبرد متصل گردیده است.

مطلب پیشنهادی:  محله دیباجی جنوبی تهران کجاست؟+قیمت خرید و اجاره

امکانات این محله

محله شکوفه امکانات رفاهی بسیاری دارد. یکی از این امکانات نزدیکی به مراکز خرید همچون پاساژ یاس شکوفه و همچنین فروشگاه اتکا در جوار سه راه شکوفه است. از دیگر امکانات این منطقه می‌توان به امکانات تفریحی و ورزشی مانند سینما ناهید، سینما میلاد، سرای محله شکوفه، بوستان شقایق، بوستان گلزار و مجموعه ورزشی شکوفه، اشاره کرد. در این منطقه اداره امور مالیاتی جنوب شرق تهران، پایانه اتوبوسرانی برون‌شهری شرق تهران، بیمارستان فجر و بیمارستان مردم مشغول خدمت‌رسانی به مردم می‌باشند.

قیمت خرید آپارتمان در محله شکوفه

برای خرید آپارتمان در شکوفه تهران بهتر است با قیمت ها آشنا شوید. در زیر پند نمونه از قیمت خرید آپارتمان در شکوفه را از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

متراژ(متر)

متراژ(متر)

قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

94

18

47,000,000

4,500,000,000

88

5

58,000,000

5,000,000,000

50

24

50,000,000

2,500,000,000

قیمت اجاره آپارتمان در شکوفه تهران

در زیر چند نمونه از قیمت اجاره آپارتمان در شکوفه را نیز برای شما از سیت ملکی دلتا آورده ایم.

متراژ(متر)

سن بنا(تومان)

ودیعه(تومان)

اجاره(تومان)

63

24

200,000,000

12,000,000

110

10

300,000,000

24,000,000

57

18

500,000,000

تعداد کلمات مطلب: 468

اپلیکیشن مجله دلتا

یک نظر

  1. […] بیشتر: برای آشنایی بیشتر در حوزه ملک، مطلب «خرید ملک در محله شکوفه» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله تختی تهران کجاست؟

یکی از ویژگی‌های مهم محله تختی این است که در محدوده طرح‌ ترافیک زوج و فرد قرار ندارد. علاو…