خرید آپارتمان در جمهوری با بودجه کم!

1
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر قصد خرید آپارتمان در مرکز شهر تهران را دارید، خرید آپارتمان در جمهوری تهران بهترین انتخاب است.
محله جمهوری تهران

انتخاب محله مناسب برای خرید خانه اهمیت بسیاری دارد؛ این حساسیت درباره شناخت محله در تهران به دلیل وسعت شهر، اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند. به همین منظور در این مطلب از دلتامگ قصد داریم درباره یکی از بهترین مناطق تهران به نام محله جمهوری، اطلاعات مناسبی در اختیار شما قرار دهیم؛ در نتیجه اگر قصد خرید آپارتمان در جمهوری تهران را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خرید خانه در تهران

محله جمهوری تهران کجاست؟

یکی از اصلی‌ترین سوال‌هایی که برای هرکس درباره این محله وجود دارد این است که محله جمهوری تهران منطقه چنده؟ اگر قصد خرید آپارتمان در جمهوری را دارید در جواب باید بگوییم که این محله در قسمت مرکزی پایتخت و منطقه 11 شهرداری قرار دارد. در قدیم نام این محله خیابان شاه آباد بود که در آن زمان از ترکیب سه خیابان شاه، خیابان نادری و خیابان استانبول تشکیل شده بود است.

در حال حاضر با گسترش شهرنشینی این محله از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه‌آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های نواب صفوی، شهید ابراهیمی و میدان حق‌شناس متصل می‌شود.

خرید آپارتمان در جمهوری

 دسترسی به محله جمهوری

یکی از بهترین مزایای این محله، دسترسی راحت به وسایل حمل‌ونقل است. درصورتی که قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی را دارید، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این محله، ایستگاه تئاتر شهر است؛ علاوه‌برآن ایستگاه‌های بی‌آرتی و تاکسی نیز در این محله بسیار است.

اگر قصد خرید آپارتمان در جمهوری تهران را دارید خوب است بدانید که این محله به‌واسطه دسترسی راحت به سایر نقاط شهر یکی از بهترین محله‌های تهران است. این محله دسترسی بسیار خوبی به حمل‌ونقل عمومی دارد و بسیار خوش‌مسیر است. بی‌آرتی (پایانه جنوب – پایانه شهید افشار) این محله را به پارک‌وی یا پایانه جنوب متصل می‌کند. بی‌آرتی (پایانه آزادی – چهارراه تهرانپارس) این محله را به پایانه شرق یا پایانه آزادی می‌رساند.

همچنین اتوبوس‌های میدان جمهوری به بهارستان از خطوط اتوبوس‌رانی در این محله به‌حساب می‌آید. مترو نواب و توحید نیز دو ایستگاه نزدیک به این محله هستند که تردد شما به سایر نقاط تهران را راحت خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:  آیا این مقبره در شهرری متعلق به بی بی شهربانو است؟

در مورد استفاده از تاکسی‌ها هم باید بدانید که این محله به ونک، پارک‌وی، میدان آزادی، میدان بهارستان، خانی‌آباد نو و … ایستگاه دارد.

امکانات محله جمهوری

با خرید آپارتمان در جمهوری تهران به تمامی امکانات خدماتی و رفاهی مناسبی که برای این محله در نظر گرفته شده است دسترسی خواهید داشت. از آنجایی که محله جمهوری از محله‌های مرکز شهر تهران است، امکانات بسیار مناسبی نیز برای ساکنین این محله در نظر گرفته شده است، از جمله امکانات این محله می‌توان به:

  •  بازار لوازم صوتی تصویری
  • بازار موبایل فروشی
  • بازار لاله‌زار
  • چهارراه استانبول
  • موزه ملی قرآن،
  • موزه بانک ملی ایران،
  • کلیسای شرق آشوری،
  • خانه انیس‌الدوله اشاره کرد.

قیمت خرید آپارتمان در محله جمهوری تهران

موقعیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ای است که مانند یک پل ارتباطی بین خیابان‌ انقلاب، خیابان آزادی، خیابان وحدت اسلامی، خیابان حافظ و نواب قرار گرفته است.در زیر چند نمونه از قیمت خرید آپارتمان در محله جمهوری را از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

سن بنا(سال)

متراژ(متر)

قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

30

45

65,000,000

2,950,000,000

نوساز

137

94,000,000

1,300,000,000

20

62

79,000,000

4,900,000,000

قیمت اجاره خانه در محله جمهوری

از آنجایی که میانگین قیمت مسکن در این محله نسبت به سایر مناطق تهران متعادل‌تر است، می‌توان انتظار داشت که قیمت رهن و اجاره خانه در جمهوری تهران نیز نسبت به سایر مناطق تهران متعادل‌تر باشد.

سن بنا(سال)

متراژ(متر)

ودیعه(تومان)

اجاره(تومان)

30

60

150,000,000

10,000,000

7

70

500,000,000

5

68

400,000,000

15,000,000

 

تعداد کلمات مطلب: 586

اپلیکیشن مجله دلتا

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب « محله جمهوری با قدمتی بیش ازیک قرن » را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله تختی تهران کجاست؟

یکی از ویژگی‌های مهم محله تختی این است که در محدوده طرح‌ ترافیک زوج و فرد قرار ندارد. علاو…