محله شبیری تهران کجاست؟

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله شبیری یکی از محله‌های قدیمی تهران است که در منطقه 10 قرار گرفته است. اگر قصد خرید یا اجاره آپارتمان در این محله را دارید، تا انتهای این گزارش با ما همراه باشید.
شبیری، محله‌ای با قدمت 900 ساله

خرید آپارتمان در محله شبیری

محله شبیری در محدوده‌ مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۰ شهرداری قرار گرفته است و از شمال با خیابان کمیل، خیابان سادات و خیابان هرمزان، از شرق با خیابان سبحانی و از غرب با خیابان قزوین، خیابان شبیری و خیابان چهل و پنج متری زرند محدود شده است. همچنین محله شبیری در مجاورت محله‌های ‌جی، امامزاده عبدالله، سلیمانی، شمشیری، هاشمی، آذری، امامزاده حسن قرار گرفته است.

قیمت خرید خانه در محله شبیری

قیمت خرید خانه در محله شبیری

از خیابان‌های مهم و قدیمی محله شبیری می‌توان به بلوار سی متری جی، خیابان کمیل و خیابان باباییان اشاره کرد. قیمت خرید آپارتمان در شبیری شیب متوسط رو به پایینی دارد. بعضی مناطق محله شبیری هنوز هم بافت صنعتی خود را حفظ کرده است. به عنوان مثال در حاشیه خیابان جرجانی و تقاطع سی متری جی- خیابان قزوین واحدهای بسیار زیاد صنعتی مانند کارگاه‌های کوچک پلاستیک سازی، کارگاه‌های ساخت ارگ وکارگاه‌های صافکاری و نقاشی وجود دارد.

راه‌های دسترسی به محله شبیری

دسترسی به محله شبیری با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس امکان‌پذیر است. ایستگاه اتوبوس زمزم، سازمان گوشت، میدان شمشیری و سه راه آذری نزدیک‌ترین ایستگاه‌های اتوبوس به این محله قدیمی است. اگر قصد رفت و آمد با مترو را دارید، نزدیک‌ترین ایستگاه ‌های مترو به این محله، ایستگاه مترو کمیل، بریانک و زمزم است. از نکات مهم در خصوص این محله می‌توان به این نکته اشاره کرد که در محدوده‌ طرح ترافیک و زوج و فرد نیست.

مطلب پیشنهادی:  محله شاهین تهران کجاست؟

راه‌های دسترسی به محله شبیری

امکانات محله شبیری

از اماکن مهم محله شبیری می‌توان به سینما جی، کترینگ و رستوران بزرگ سورنا، بوستان شبیری، مجتمع تجاری میلاد قائم، رستوران کیان مهر محله شبیری، رستوران‌های کولاک محله شبیری، رستوران آذری و کافه رستوران سنتی ملل اشاره کرد.

مطالعه بیشتر:  «محله ضرابخانه و ویژگی‌های آن»

تعداد کلمات مطلب: 292

اپلیکیشن مجله دلتا

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «شبیری، محله‌ای با قدمت 900 ساله» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله تختی تهران کجاست؟

یکی از ویژگی‌های مهم محله تختی این است که در محدوده طرح‌ ترافیک زوج و فرد قرار ندارد. علاو…