محله توحید تهران؛ قدیمی اما با پیشرفت چشمگیر

1
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
به دنبال خرید آپارتمان در محله‌ای خوب با قیمت متوسط هستید؟ خرید آپارتمان در توحید یکی از گزینه‌های مناسب برای شماست.
خرید آپارتمان در توحید تهران

محله توحید تهران، با تاریخ قدیمی خود و پیشرفت چشمگیری که تجربه کرده است، یکی از محله‌های پرامکانات و پررنگ شهر تهران است. اگر قصد خرید آپارتمان در توحید تهران را دارید، حتما به سایت دلتا سر بزنید. در اینجا شما می‌توانید با چند کلیک ساده، مشخصات و تصاویر آپارتمان‌های مورد نظر خود را بررسی کنید.

نمونه آگهی‌های خرید ملک در سایت دلتا

خرید آپارتمان در توحید

نقشه محله توحید

محله توحید تهران کجاست؟

خیابان توحید تهران، یکی از محله‌های قدیمی و پر از رونق شهر تهران است. رونق و پیشرفت چشمگیر این محله باعث شده که خیلی‌ها این سوال برایشان پیش بیاید که میدان توحید تهران منطقه چند است؟ محله توحید در ناحیه 2 و بخش 6 منطقه 2 شهرداری تهران قرار دارد. پس با خرید آپارتمان در توحید تهران ساکن منطقه دو تهران می‌شود.

ساکنین این محله بیشتر از اقوام ترک و آذری تشکیل شده‌اند و بسیاری از آن‌ها جزء کارمندان دولتی تهران محسوب می‌شوند. این تنوع فرهنگی باعث شده تا محله توحید به یک محله پر از زندگی و فعالیت‌های اجتماعی تبدیل شود.

از لحاظ موقعیت جغرافیایی، محدوده محله توحید تهران به شرح زیر است:

  • خیابان ستارخان در شمال
  • خیابان آزادی در جنوب
  • خیابان بهبودی در غرب
  • خیابان توحید در شرق

خیابان توحید

دسترسی به محله توحید

این محله به نوعی شاهراه گذر غرب به شرق به شمار می‌رود که دسترسی خوبی به امکانات آموزشی، رفاهی و درمانی دارد از همین رو این محله متقاضیان بسیاری برای خرید آپارتمان در توحید تهران وجود دارد. نزدیک ترین ایستگاه مترو به میدان توحید ایستگاه متروی مدافعان سلامت (باقرخان) است. ایستگاه متروی دیگری که در این محدوده وجود دارد، ایستگاه متروی توحید واقع در تقاطع خیابان توحید تهران و خیابان آزادی است.

شاهراه‌های مهمی نظیر بزرگراه چمران، تونل توحید و بزرگراه نواب از مهم‌ترین بزرگراه‌های نزدیک این محله هستند. همچنین یکی از معابر اصلی محله توحید خیابان ستارخان است. چطوری برم میدان توحید؟ این سوالی است که خیلی‌ها می‌پرسند. میدان توحید ابتدای ستارخان واقع شده است. این خیابان ارتباط مستقیمی با خیابان آزادی دارد و با استفاده از آن می‌توانید به‌راحتی به مقصد خیابان صادقیه برسید.

در نزدیکی محله توحید، تعدادی ایستگاه اتوبوس قرار دارد که امکان رفت‌وآمد آسان بین محله‌های مختلف را فراهم می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، خط تندرو پایانه جنوب – پایانه افشار، خط اتوبوس مترو صادقیه – هفت‌تیر، میدان صادقیه – میدان ولیعصر، پایانه آزادی – هفت‌تیر و شهرک ژاندارمری – میدان انقلاب اسلامی از جمله خطوط اتوبوسی است که در نزدیکی محله توحید قرار دارند.

مطلب پیشنهادی:  بررسی قیمت خرید خانه در هفت تیر

محله توحید از محله های خوب تهران

قیمت خرید آپارتمان در توحید تهران

به دلیل وجود خانه‌های قدیمی و آپارتمان‌های نوساز در کنار هم حین خرید آپارتمان در توحید انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. به‌طورکلی قیمت ملک در محله توحید تابع عوامل مختلف مانند موقعیت خانه بوده و رنج آن متوسط روبه‌بالا است.

 به‌عنوان‌مثال هر چه این موقعیت به خیابان ستارخان نزدیک‌تر باشد، قیمت خانه در محله بالاتر می‌رود. خیابان کوثر نیز از بهترین خیابان‌های محله توحید است که قیمت خانه در آن کمی بالا است. در حال حاضر قیمت هر متر خانه در این محله از 76 میلیون تا 106 میلیون متفاوت است.

متراژ سن بنا قیمت هر مترمربع
101 متر 15 سال ساخت 76,000,000 تومان
62 متر 16 سال ساخت 104,839,000 تومان
120 متر 30 سال ساخت 80,000,000 تومان

اجاره آپارتمان در توحید

اجاره آپارتمان در توحید نیز رونق زیادی دارد؛ زیرا اجاره‌ خانه در این محله ارزان‌تر بوده و موارد اجاره بهتری در آن یافت خواهد شد.

متراژ سن بنا قیمت رهن قیمت اجاره
110 متر نوساز ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان توافقی
92 متر 22 سال ساخت ۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان توافقی
95 متر 15 سال ساخت ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

امکانات محله توحید تهران

محله توحید از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. فرهنگسرای توحید، باغ‌موزه تاریخ تهران، پارک توحید و بازار توحید از جمله جاذبه‌هایی هستند که در این محله قرار دارند. همچنین، وجود فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، بانک‌ها و دیگر مراکز خدماتی نیز زندگی ساکنین را راحت‌تر کرده است. به‌طورکلی، محله توحید تهران با تاریخچه‌ای پر از رونق و حرکت، امکانات خوب و دسترسی آسان به سایر نقاط شهر، محلی مناسب برای زندگی و فعالیت‌های اجتماعی است.

سخن پایانی

محله توحید تهران، با موقعیتی عالی و دسترسی آسان به امکانات شهری، محل زندگی ایده‌آلی برای خانواده‌ها است. با خرید آپارتمان در توحید تهران که منطقه‌ای با فضای سبز زیبا، پارک‌های جذاب، مراکز خرید مجلل و رستوران‌های متنوع است فرصتی عالی برای تجربه یک زندگی راحت و لذت‌بخش خواهید داشت.

تعداد کلمات مطلب: 706

اپلیکیشن مجله دلتا

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «محله توحید، از قدیمی ترین محلات پایتخت» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله تختی تهران کجاست؟

یکی از ویژگی‌های مهم محله تختی این است که در محدوده طرح‌ ترافیک زوج و فرد قرار ندارد. علاو…