نقطه قوت ورود شرکت‌های خارجی در ساخت مسکن

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گفت: یک فرصت خوب برای شرکت‌های ایرانی با همکاری و ورود شرکت‌های چینی و ترکیه‌ای در امر ساخت‌و‌ساز کشور است.
شرکت های خارجی در ساخت مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از تسنیم، یاسر امامی درخصوص فعالیت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گفت: این شرکت از 11 شرکت ساختمانی و 4 شرکت مربوط به خدمات ساختمانی تشکیل شده است. از سوی دیگر شرکت سرمایه‌گذاری مکران را نیز برای ساخت‌وساز در این منطقه استراتژیک، تاسیس کرده‌ایم.

وی در راستای حجم کاری شرکت گفت: در زمان حاضر 2 میلیون مترمکعب مسکن در دست ساخت داریم و سالانه به‌طور متوسط 200 هزار مترمربع را تحویل مردم می‌دهیم. این ساخت‌و‌سازها بیشتر برای دهک‌های 4 تا 8 است. اما با این‌حال برای برای دهک‌های 9 و 10 نیز در برخی جاها از جمله سواحل مازندران و جزیره کیش مسکن می‌سازیم.

امامی درخصوص قیمت تمام شده واحدهای مسکن خاطرنشان کرد: این هزینه‌ها در پروژه‌های میان‌درآمدی حدود 7 تا 8 میلیون تومان است. چراکه تلاش کرده‌ایم قیمت‌های فروش پایینی برای پروژه‌ها داشته باشیم.

نقطه قوت ورود شرکت‌های خارجی در ساخت مسکن

یاسر امامی اضافه کرد: در شهر جدید اندیشه 1200 واحد در دست ساخت داریم که کلنگ آن خرداد 98 به زمین زده شد. اما به دلیل زیرساخت‌ها و مسائل مربوط به مالک، پروژه به عقب شیفت داده می‌شود.

وی با اشاره به قیمت فروش در این پروژه عنوان کرد: قیمت فروش هر مترمربع مسکن 20 تا 21 میلیون تومان است. زیرا برای اولین بار از دیوارهای والکریت در این پروژه استفاده شده است.

مطلب پیشنهادی:  امکان ثبت‌نام مجدد تهرانی‌ها برای مسکن دولتی فراهم شد

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن به امتیازات ورود شرکت های خارجی در ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: ورود شرکت‌های چینی و ترکیه‌ای به ساخت‌و‌سازهای کشور یک فرصت برای شرکت‌های ایرانی است. استفاده از دانش ساخت‌و‌ساز ترکیه و چین در قبال تهاتر نفت، یک اتفاق خوب است.

امامی در پایان گفت: شرکت‌های خارجی دارای مشکلاتی از قبیل عدم آشنایی با ضوابط و آیین‌نامه شهری و شهرسازی و دیگری سختی فروش آپارتمان در شرایط تحریم حاکم بر کشور، هستند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «فروش فوری مسکن با 30 درصد تخفیف» از دلتا مگ بخوانید.

تعداد کلمات مطلب: 303

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

جلوگیری از تخریب بنا و کاهش جریمه در تخلفات ساختمانی

جلوگیری از تخریب بنا و کاهش جریمه در تخلفات ساختمانی درخصوص املاک واقع در حوزه شهر و حریم …