افتتاح پروژه کلان حوزه مسکن همزمان با دهه فجر

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که در دهه فجر بیش از ۶۰۰ پروژه کلان حوزه مسکن و حمل‌ونقل با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
پروژه کلان حوزه مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از پایگاه وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی امروز ۱۷ بهمن ماه و همزمان با آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۰۹ هزار واحد مسکن طرح نهضت ملی و آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی حوزه مسکن عنوان کرد: وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم دو اقدام کلان را در دستور کار دارد که این دو اقدام در حوزه تولید مسکن و اجرای طرح نهضت ملی و همچنین تحول در زمینه حمل و نقل است.

وی با بیان اینکه در ماه‌های گذشته اقدامات موثری برای احداث ۴ میلیون واحد مسکونی در کشور انجام شده است، عنوان کرد: امیدواریم تحویل واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن، طبق زمان‌بندی مقرر صورت بگیرد.

قاسمی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زمان‌بندی مقرر با تامین به موقع زمین و شروع همزمان واحد‌ها در حال انجام است.

پروژه کلان حوزه مسکن

قاسمی با تشکر از مقامات استانی در استان‌های زنجان، فارس، سیستان‌و‌بلوچستان و کرمان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و آغاز بیش از ۲۰۹ هزار واحد طرح نهضت ملی بر تحول در بخش‌های مسکن و حمل و نقل استان‌ها و رفع موانع تاکید کرد.

مطلب پیشنهادی:  آغاز طرح «توزیع زمین رایگان»

وی در عین حال توجه به مناطق محروم و محرومیت‌زدایی از برخی از استان‌ها را دستورکار وزارت راه و شهرسازی دانست و توضیح داد: مذاکراتی با شرکت بازآفرینی شهری ایران در خصوص ساماندهی حاشیه‌نشینی و بازآفرینی محلات فرسوده و هدف بازآفرینی با مدیرعامل شرکت انجام شده است.

قاسمی تاکید کرد: به منظور محرومیت‌زدایی از استان سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه بلوچستان، اقدامات موثری در دستور کار است.

در پایان گفتنی است، در دهه فجر امسال ۴۸۶ پروژه در حوزه حمل‌ونقل با اعتبار ۶۰۴۲ میلیارد تومان و ۱۱۶ پروژه در حوزه مسکن با اعتبار ۱۰۶۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

مطالعه بیشتر: مطلب «صف متقاضیان نهضت ملی مسکن» را در دلتا مگ بخوانید.

تعداد کلمات مطلب: 294

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

جلوگیری از تخریب بنا و کاهش جریمه در تخلفات ساختمانی

جلوگیری از تخریب بنا و کاهش جریمه در تخلفات ساختمانی درخصوص املاک واقع در حوزه شهر و حریم …