وضعیت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن اصفهان

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح در سطح استان اصفهان بصورت سالانه یکهزار و ۳۴۸ هکتار است.
طرح نهضت ملی مسکن اصفهان

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، تا کنون بیش از ۱۵۱ هزار نفر متقاضی بهره مندی از مزایای طرح نهضت ملی مسکن اصفهان بوده‌اند.

علیرضا قاری‌قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: از ۲۸ مهرماه سال‌جاری که ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد تا کنون افزون بر ۱۵۱ هزار نفر برای استان اصفهان در سامانه saman.mrud.ir ثبت نام کردند.

وی اذعان داشت: بر اساس آخرین گزارشات بیش از ۴۳ هزار نفر برای شهرهای جدید استان و افزون بر ۱۰۸ هزار نفر نیز برای سایر شهرهای استان متقاضی بهره‌مندی از مزایای طرح نهضت ملی مسکن بوده‌اند. که بیشترین آمار ثبت نامی در سطح استان به شهر جدید بهارستان اختصاص دارد.

قاری‌قرآن گفت: براین اساس در سطح استان برای یک سال نیاز به ساخت ۵۷ هزار و ۴۶۸ واحد است که این عدد برای چهار سال به بیش از ۲۲۹ هزار واحد می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: مطابق با این برنامه زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اصفهان در سطح استان بصورت سالانه یکهزار و ۳۴۸ هکتار است.

مطلب پیشنهادی:  قیمت روز آپارتمان در مناطق مختلف تهران در یکم تیر

وی عنوان کرد: در حال حاضر از ۱۰۹ شهر استان برای تعداد ۴۳ شهر تامین زمین شده که هم اکنون امکان ثبت نام در سامانه برای این شهرها فراهم است و برای ۳۴ شهر دیگر نیز از طریق الحاق به محدوده زمین تامین شده است.

وی یادآور شد: متقاضیان این امکان را دارند تا در مهلت تعیین شده با دارا بودن چهار شرط فرم ج سبز، نداشتن ملک خصوصی، متأهل و یا سرپرست خانوار بودن و داشتن حداقل ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضای مسکن نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «کنترل اجاره بها در املاک تجاری اصفهان» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

تعداد کلمات مطلب: 290

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

جلوگیری از تخریب بنا و کاهش جریمه در تخلفات ساختمانی

جلوگیری از تخریب بنا و کاهش جریمه در تخلفات ساختمانی درخصوص املاک واقع در حوزه شهر و حریم …