شهر پردیس

کدام فاز از شهر پردیس برای خرید خانه مناسب‌تر است؟

فاز 1 پردیس

یکی از قدیمی‌ترین فازهای پردیس، فاز 1 می‌باشد. در این فاز واحدهای لوکس ویلایی چشم هر رهگذری را به خود خیره می‌کند. قدمت خانه‌های این فاز در مقایسه با فازهای دیگر بیشتر است و اکثر خانه‌های فاز یک سنددار هستند.

همه چیز در مورد فازهای مختلف شهر پردیس

فازهای مختلف شهر پردیس

کثرت مجتمع‌های تجاری و رفاهی در فاز دو موجب افزایش متقاضیان برای خرید ملک در شهر پردیس شده است. همین امر به تنهایی نرخ خرید و اجاره آپارتمان‌های مسکونی را بالاتر از متوسط قیمت مسکن در شهر پردیس سوق داده است.

امکانات گوناگون شهر جدید پردیس

شهر جدید پردیس

شهر پردیس با مساحت 280 کیلومترمربع در 17 کیلومتری تهران قرار دارد که از 11 فاز تشکیل شده که 6 فاز آن مسکونی و 3 فاز دیگر اداری هستند و فازهای انتهای آن هنوز به طور کامل به بهره‌برداری نرسیده است.

گرانی مسکن و کوچ پایتخت‌نشینان به شهر پردیس

شهر پردیس

در شرایطی که سکونت این جمعیت در حومه تهران علاوه بر مزایایی مانند کاهش جمعیت تهران، معضلات دیگری را برای اداره کردن آن نیز به همراه دارد. در هر حال تهران دیگر نمی‌تواند میزبان این حجم از جمعیت باشد.

بررسی قیمت مسکن در پردیس

خرید خانه در پردیس

به گزارش دلتا مگ، در این گزارش قصد داریم به افرادی که به دنبال خرید آپارتمان در پردیس هستند برخی از واحدهای مسکونی که در اخیرا در سایت ملکی دلتا آگهی شده‌اند را به شما معرفی و قیمت آن را بررسی کنیم. در حال حاضر یک واحد مسکونی 148 متری در فاز 2 پردیس 4 میلیارد و 500 میلیون تومان …

چرا باید در پردیس خانه خرید؟

خرید خانه در پردیس

خرید یک خانه در پردیس با امکانات کامل نزدیک به یک و نیم میلیارد تومان نیاز به نقدینگی دارد؛ اما همین خانه، با همین شرایط در شهر تهران نیازمند حدود 4 میلیارد تومان سرمایه است.

12صفحه 1 از 2

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

مطالب پیشنهادی

فرش نئوکلاسیک

فرش نئوکلاسیک؛ تلفیقی از سنت و مدرنیته

فرش نئوکلاسیک در واقع ترکیبی است از سبک فرش مدرن و فرش کلاسیک. این فرش‌ها، به فرش‌هایی گفته می‌شود که نقش و نگار ها و شلوغی‌شان به اندازه فرش کلاسیک نیست و سادگی و خلوتی آن‌ها هم به اندازه فرش مدرن نیست. در واقع تلفیقی از هر دو سبک بوده و ویژگی‌های هر دو را دارد. برای آشنایی با ویژگی ها و بهترین چیدمان فرش نئوکلاسیک با مجله دلتا همراه باشید.