خانه معرفی محله ها

معرفی محله ها

محله تختی تهران کجاست؟

راه های دسترسی به محله تختی

یکی از ویژگی‌های مهم محله تختی این است که در محدوده طرح‌ ترافیک زوج و فرد قرار ندارد. علاوه برآن وجود ایستگاه‌های اتوبوس فراوان و ایستگاه‌های مترو شامل: ایستگاه مترو جوادیه، ایستگاه مترو خزانه، ایستگاه مترو خانی آباد، ایستگاه مترو علی‌آباد و پایانه تاکسیرانی رضویه، رفت و آمد راحت به سایر محله‌ها را برای عموم مردم فراهم کرده است.

محله خزانه تهران کجاست؟

خرید اپارتمان در محله خزانه

این محله به دلیل قدمت بالا از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است. بوستان‌های فراوانی در این منطقه از جمله بوستان اندیشه، بوستان ابریشم، بوستان کودک، بوستان فدائیان، بوستان زنگنه و بوستان یادواره شهدا به چشم می‌خورند. همچنین بیمارستان آیت الله کاشانی نیز در این مرحله قرار دارد.

خرید آپارتمان در محله جوادیه تهران با کمتر از 2 میلیارد

محله جوادیه تهران

این محله از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است. از بوستان‌های آن می‌توان به بوستان جوادیه و بوستان ولایت اشاره کرد. در این محله درمانگاه‌ها، دارو‌خانه شبانه روزی، بیمارستان راه آهن و بیمارستان امیرالمومنین نیز به چشم می‌خورند.

بهترین نقاط شهر پردیس برای خرید آپارتمان

شهر پردیس

خرید آپارتمان در پردیس یکی از گزینه‌های جذاب برای ساکنان تهران و سرمایه‌گذاران است که به دنبال خرید ملکی با قیمت مناسب و امکانات رفاهی هستند. انتخاب بهترین نقطه برای خرید آپارتمان در این شهر به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. عوامل مؤثر در انتخاب بهترین نقاط برای خرید آپارتمان در پردیس: موقعیت …

محله اتابک بورس لوستر فروشی تهران

محله اتابک تهران

اگر به خرید لوستر علاقه دارید باید تا کنون سری به این محله زده باشید. چرا که محله اتابک مرکز خرید لوستر در شرق تهران است. علاوه بر آن این محله از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است. در این محله بوستان‌های فراوانی همچون بوستان مبعث، بوستان آویشن، بوستان عناب، بوستان البرز نو و بوستان پونه به چشم می‎‎‌خورند

محله خاوران ، محله ای با دسترسی مناسب برای خرید آپارتمان

خرید آپارتمان در محله خاوران

لازم است بدانید خیابان خاوران یکی از خیابان‌های اصلی این محله محسوب می‌شود که از میدان خراسان آغاز شده و در انتها با پیوند به بزرگراه آهنگ تبدیل به بزرگراهی به نام خاوران می‌شود.

123...60صفحه 1 از 60

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

مطالب پیشنهادی