طراحی متفاوت ناخن با دیسکوژل

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تمامی خانم‌هایی که به دنبال طراحی ناخن هستند، دوست دارند ناخن‌ها درخشندگی داشته باشد و از لاک‌های شاین استفاده کنند که در این میان، لاک‌ ژل‌های دیسکو، اکلیل‌دار و شاین هستند.
دیسکوژل

دیسکوژل، از جدیدترین و محبوب‌ترین لاک ژل‌هاست که رنگ‌های متنوعی دارد و به دلیل داشتن اکلیل‌های براق، درخشندگی خاصی را به ناخن‌ها می‌دهد. نکته جالب توجه این است که این لاک را می‌توان روی هر دو ناخن طبیعی و کاشت استفاده کنید. اما ممکن است این سوال برایتان پیش آید که دیسکوژل چه تفاوتی با لاک ژل معمولی دارد و چگونه باید زده شود؟ در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی دیسکوژل و نمونه‌های آن بپردازیم.

دیسکوژل چیست؟

دیسکوژل، از لحاظ ساختاری مشابه لاک ژل‌های معمولی است، با این تفاوت که مقدار زیادی اکلیل دارد و شاین است، به گونه‌ای که حتی در تاریکی نیز شاین لاک به خوبی دیده می‌شود. دیسکوژل‌ها در انواعی از رنگ‌ها در بازار موجود هستند و حتی در طراحی فرنچ و آمبره نیز استفاده می‌شوند و زیبایی خاصی خلق خواهد شد.

دیسکوژل

مراحل زدن دیسکوژل نسبت به لاک ژل‌های معمولی بیشتر است و به دقت و مهارت نیاز دارد. اما توجه داشته باشید که همچنان برای خشک شدن‌شان باید از دستگاه UV استفاده شود و با توجه به اینکه ساختار خیسی دارند، باید از خشک شدن لاک کامل مطمئن شوید.

مراحل زدن دیسکوژل ناخن

دیسکوژل در سه مرحله زده می‌شود و به بیس ژل و تاپ ژل نیاز دارید. در صورتی که از این نوع لاک بر روی ناخن‌های طبیعی استفاده می‌کنید، هیچ گونه اثری از لاک قبلی نباید روی ناخن وجود داشته باشد و باید با استون کامل پاک شود. مراحل زدن دیسکوژل به شرح زیر می‌باشد:

  1. مانیکور ناخن

اولین مرحله از زدن دیسکوژل، بسترسازی است که با مانیکور آغاز می‌شود. برای انجام این مرحله، ابتدا ناخن را با استفاده از سوهان، به فرم دلخواه در بیاورید. سپس، کوتیکول و گوشت اضافی اطراف ناخن‌ها را بگیرید و قالب ناخن را با استفاده از پوشر عقب بزنید. در پایان، روی سطح ناخن بافر بکشید تا چربی گرفته شود و خط و خش بیفتد.

مطلب پیشنهادی:  شهریور کجا بریم خنک باشه؟

دیسکوژل

  1. زدن ضد قارچ و پرایمر

روی تمام ناخن‌ها ضد قارچ بزنید و بعد از خشک شدن، یک لایه پرایمر بزنید. پرایمر باعث می‌شود چسبندگی لاک به ناخن بیشتر شود. توجه داشته باشید که برای خشک شدن برخی پرایمرها به دستگاه UV نیاز است.

  1. زدن بیس کت

در مرحله بعد، یک لایه بیس کت روی ناخن‌ها بزنید و زیر دستگاه بگذارید تا خشک شود. نکته مهم این است که بیس باید به طور منظم و صاف بر روی ناخن زده شود تا برآمدگی ایجاد نشود و مورد بعدی این که بیس باید تمام قسمت‌های ناخن را پوشش دهد.

  1. زدن لاک ژل

بعد از خشک شدن بیس، نوبت می‌رسد به زدن لاک ژل دیسکو که ابتدا باید یک لایه نازک روی ناخن زده شود. لاک را به دقت و با آرامی روی تمام قسمت‌های ناخن بزنید و حواس‌تان باشد که برآمدگی نداشته باشد. ناخن را داخل دستگاه UV بگذارید و مجدد یک لایه دیگر دیسکوژل بزنید که این لایه هم باید تا حد امکان نازک باشد.

  1. زدن تاپ کت

در پایان، یک لایه تاپ کت روی لاکژل بزنید و داخل دستگاه بگذارید تا کاملا خشک شود. تاپ کت نیز باید نازک روی ناخن زده شود، تمام قسمت‌های ناخن را بپوشاند و کاملا خشک شود.

تعداد کلمات مطلب: 510

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

چند ترفند آرایشی برای پاییز امسال

ما در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم چند ترفند آرایشی برای پاییز امسال را به شما آموزش ده…