جستجوی خانه جنی کلاردشت در میان مه و باران

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خانه‌ای را تصور کنید که در مه و باران پیدا می‌کنید و بعد از ورود به آن، متوجه می‌شوید خانه ارواح است!
خانه جنی کلاردشت

خانه جنی کلاردشت یکی از مخوف‌ترین و عجیب‌ترین جاذبه‌های گردشگری ایران شناخته می‌شود. این مکان که با نام خانه ارواح نیز معروف است، معماری عجیب و غریبی دارد. در این مقاله از مجله دلتا، به سراغ این خانه ترسناک ایران می‌رویم تا پرده از راز آن برداریم. ضمن اینکه توصیه می‌کنیم با خواندن مقاله جنگل جیغ ترس و هیجان بیشتری را تجربه کنید.

خانه جنی کلاردشت

در فاصله 22 کیلومتری از روستای رودبارک در کلاردشت، خانه جنی با معمماری عجیب و غریب قرار دارد که به ترسناک ترین خانه ایران معروف شده است. بسیاری از محلی‌های اطراف این خانه معتقدند که این خانه، اقامتگاهی برای ارواح است و اجنه در آن رفت و آمد می‌کنند. در این مورد داستان‌های ترسناکی هم روایت شده که مهر تاییدی بر واقعی بودن حضور ارواح و اجنه در این خانه بوده است.

خانه ارواح کلاردشت

در برخی روایت‌های محلی گفته شده که خانه جنی خیلی ناگهانی به وجود آمده و محلی‌ها روند ساخت آن را ندیده‌اند. برخی دیگر معتقدند که اجنه و ارواح به این خانه علاقه‌مند شدند و صاحب ملک را فراری داده‌اند. حتی در برخی روایت‌ها گفته می‌شود که در زیر این خانه گنج‌های فراوانی توسط ارواح پنهان شده و به همین دلیل اجازه نداده‌اند انسان‌ها در این خانه بمانند.

واقعیت خانه ارواح کلاردشت چیست؟

واقعیت خانه ارواح کلاردشت این است که اصلاً به طور ناگهانی ساخته نشده است؛ بلکه توسط یک معمار علاقه‌مند به طراحی‌های عجیب و غریب ساخته شده است. اما مشکل این خانه چه بوده که نصفه و نیمه رها شده است؟

مطلب پیشنهادی:  مهم ترین و موثرترین عرقیات برای دفع کیست کلیه

خانه جنی کلاردشت

درواقع خانه ارواح کلاردشت به دلیل اینکه در یک منطقه طبیعی و کشاورزی ساخته شده بود، امکان استفاده از خدماتی مانند آب، برق و گاز را نداشت. بنابراین مالک بنا تصمیم گرفت خانه را نیمه‌ساز رها کند و تئوری خانه جنی کلاردشت را رقم بزند.

سرنوشت ویلای متروکه کلاردشت

خانه جنی که درواقع ویلای متروکه‌ای بیش نیست، همچنان سرنوشت مشخصی ندارد. البته مالک این خانه همچنان در قید حیات است و قصد دارد این خانه را بازسازی کند. اما هنوز تصمیم قاطعی برای این خانه گرفته نشده است.

خانه ارواح کلاردشت

در آخر لازم است بگوییم که تمامی تصوراتی که از حضور ارواح و اجنه در این خانه وجود دارد، دروغ است. البته اگر می‌خواهید برای چند ساعت آدرنالین و هیجان را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم به خانه جنی کلاردشت بروید. آدرس دقیق خانه ارواح کلاردشت در استان مازندران، جاده کلنو به لرگان و سپس جاده کلمه به لرگان است. امیدواریم لحظات ترسناک و هیجان‌انگیزی را در بازدید از خانه جنی کلاردشت داشته باشید.

تعداد کلمات مطلب: 411

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

آموزش کوچک کردن بینی به روش آرایشگرها

کوچک کردن بینی به روش آرایشگرها یک راهکار کم هزینه و بدون عوارض است که باعث زیبایی هر چه ب…